Proglasi
Aktualno

Proglasi tokrat o umetni inteligenci

V tokratnih Proglasih so v Mladini ustvarjalce pozvali, naj se v svojih rešitvah dotaknejo katere od dilem, ki jih v njihovih očeh sproža umetna inteligenca.

Atomik studio

»Naša ekipa se v en glas strinja, da umetna inteligenca postaja vse zmogljivejša in natančnejša ter je lahko (kot videno) v veliko pomoč tudi poklicu grafičnega oblikovalca. Z njeno pomočjo lahko v izjemno kratkem času ustvarimo zares neverjetne rešitve.« Atomik studio

Internavti

»Umetna inteligenca je fenomen, ki človeštvu ob prednostih prinaša tudi povsem nove izzive. Spreminja način, kako živimo in vzbuja pomisleke o tem, kako bomo živeli v prihodnje. Za Mladino smo pripravili Proglas na temo UI, ki zgodovino napredka in sodobnega človeka strne v dveh ključnih mejnikih. Kaj nas čaka po slednjem, je težko napovedati. Vsekakor pa (najbrž) konec sveta, kot smo ga poznali doslej.« Dominik Bagola, avtor ideje v okviru agencije Internavti

F2

»S porastom različnih UI-pomočnikov, ki ustvarjajo vse od tekstovnih do avdiovizualnih vsebin, so v porastu tudi 'samozvani' umetniki. Ljudje, ki se hvalijo z delom, ki so ga ustvarili s pomočjo umetne inteligence, z minimalnim znanjem in trudom s svoje strani. Vse delo je naredila umetna inteligenca, samozvani kreativci pa sami sebe oglašujejo kot največje strokovnjake. Naš Proglas prikazuje prav take, ki svojo pravo identiteto skrivajo za masko. S tem se posledično razvrednoti tudi delo in kreativnost pravih umetnikov. Paradoks pri vsem skupaj pa je, da umetna inteligenca gradiva črpa iz že obstoječih vsebin, ki jih je ustvaril človek, zato uporabniki posledično pravzaprav kradejo in združujejo obstojoča avtorska dela.« Tomaž Cör, vodja projektov v agenciji F2

Idejološka

Idejološka ordinacija 

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji