Proizvajalci testenin se s potrošniki še v večji meri povezujejo na družbenih omrežjih
Med izdelki, za katere so se kupci ob začetku samoizolacije najbolj razgrebli, so bile tudi testenine.
Tina Guček
V Žitu in Podravki Slovenija so za MM povedali, da ne beležijo le večjega povpraševanja po testeninah, ampak tudi po drugih osnovnih živilih, za katere imajo zalogo, ki zagotavlja dolgoročnejšo ponudbo v primeru večje krize. Povprašali smo jih tudi, ali so stanju ustrezno prilagodili tudi svoje tržno komunikacijske aktivnosti.
»S strani potrošnikov beležimo povečan obseg povpraševanja po osnovnih živilih in trajnih izdelkih, kot so moka, testenine, riž, suhi kvas, polenta, mlevski izdelki, konzervirana in otroška hrana, paradižnik, marmelade, vložena zelenjava, prepečenec in juhe. Ta živila so zdaj v prednostni proizvodnji; povečali smo zaloge surovin za te izdelke oz. preostalo zalogo enakomerno porazdelili v skladu z izborom prednostnih izdelkov. Podjetje ima sicer tudi določene zaloge teh izdelkov, kar zagotavlja dolgoročnejšo ponudbo v primeru večje krize,« pravi Sanela Dmitrović, direktorica marketinga Podravke Slovenije. Nina Rus Turuk, vodja odnosov z javnostmi v Žitu in Podravki Slovenija, dodaja, da se zavedajo svoje odgovornosti in zaveze za zagotavljanje oskrbe prebivalcev Slovenije z osnovnimi živili. Že ob začetku pojava koronavirusa so tako vzpostavili krizni štab in uvedli ukrepe za nemoteno izvajanje dela, kar jim ob zavzetih in predanih zaposlenih tudi uspeva.
Sanela Dmitrović, direktorica marketinga Podravke Slovenije
»V okviru naše družbeno odgovorne naravnanosti načrtujemo še številne humanitarne in donacijske aktivnosti. Med drugimi tudi večje donacije trajnih živil skupinam, ki so trenutno najbolj izpostavljene in potrebne pomoči, ter svežih živil za zdravstvene delavce,« pravi Nina Rus Turuk, vodja odnosov z javnostmi v Žitu in Podravki Slovenija.
Načrtujejo še več spletnih aktivnosti
Sogovornici sta povedali, da so bile njihove oglaševalske aktivnosti večinoma načrtovane in dogovorjene že pred nastalo situacijo, tako da so vse potrjene oglaševalske aktivnosti v teku, zelo pa so aktivni tudi na družbenih omrežjih. »Bolj smo usmerjeni v ponujanje praktičnih rešitev svojim potrošnikom. Na Facebooku in Instagramu skupaj z vplivneži delimo zanimive recepte in jih navdušujemo za kuhanje doma. Poleg tega smo prilagodili recepte, da so ti čim bolj enostavni in jih zlahka pripravite s sestavinami, ki jih imate v shrambi. Načrtujemo še več spletnih aktivnosti, s katerimi bomo sledilce seznanjali s svojimi izdelki in jim ponujali rešitve za pripravo okusnih jedi za vso družino, pri pripravi katerih lahko sodelujejo vsi člani gospodinjstva,« pravita sogovornici.
Kot posebnost so na družbenih omrežjih pripravili tudi nekaj informativnih kvizov, s katerimi pozivajo sledilce k »viharjenju možganov«, hkrati pa lahko ti na zabaven način zapolnijo prosti čas v času karantene. V prihodnje pripravljajo še aktivnosti, ki bodo namenjene kratkočasenju otrok, s čimer želijo pomagati staršem, ki delajo od doma, in spodbujati ustvarjalnost otrok.
Testenine (in še kaj) naročite kar na dom
V skladu s trenutnimi trendi in izredno aktualnimi nakupi od doma so se povezali tudi s spletnim ponudnikom dostave hrane na dom Wolt, in sicer so vzpostavili brezkontaktno dostavo 56-ih svežih in trajnih izdelkov Žita in Podravke. Tako so poskrbeli za vse, ki si v trenutnih razmerah želijo varnega nakupa izdelkov, tudi testenin, iz udobja domačega naslanjača.
Barilla deluje nemoteno
Tudi proizvajalec testenin Barilla pravi, da se proizvodnja in distribucija vseh njihovih živil nadaljujeta nemoteno, predvsem zahvaljujoč velikemu trudu vseh zaposlenih. »Barilla je nemudoma sprejela ukrepe za spremljanje in obvladovanje razmer. Ukrepi so skladni z navedbami pristojnih organov, da v celoti zaščitimo dobro počutje svojih ljudi in varnost proizvodnih procesov. Trenutno noben omejevalni ukrep ne vpliva na nobenega od naših proizvodnih obratov. Naši končni izdelki so varni in zdravi,« so povedali za MM.
Svoje marketinške aktivnosti so v tem času prilagodili glede na nastalo situacijo in vložili vse napore v zagotovitev izdelkov na pravem mestu ob optimalnem možnem času za varno zadovoljitev povečanega povpraševanja potrošnikov.
Guido, Luca in Paolo Barilla
Katere testenine so najbolj priljubljene pri »ogroženih« in »samosvojih«?
Pri Mediani so za MM pripravili prispevek o razlikah med dvema generacijama potrošnikov, »ogroženih«, torej starostnikov, ki so najbolj ranljivi, ko gre za koronavirus, in »samosvojih«, mladih ljudi, ki jih pandemija ne prizadeva v tolikšni meri. Med drugim so preučili tudi, katerim blagovnim znamkam testenin sta najbolj naklonjeni obe »plemeni«. Pleme ogroženih je nadpovprečno naklonjeno blagovnim znamkam Mlinotest, Pekarna Pečjak, Zlato polje, pa tudi trgovskima znamkama Mercator in Tuš, po drugi strani pa se samosvoji veliko bolj nagibajo k trgovskim znamkam Lidl, Hofer in Spar. »Uveljavljene blagovne znamke se bodo morale zelo potruditi, da bodo zvestobo kupcev ohranile tudi med in po obdobju pandemije,« je ob tem zapisal avtor prispevka Janez Jereb, Medianin strokovnjak za marketing in raziskave trga. Celoten članek, ki vključuje tudi medijsko potrošnjo obeh preučevanih skupin, si boste lahko še ta teden prebrali na spletni strani MM.
Blagovne znamke testenin pri ogroženih in samosvojih