nekineki
Aktualno

Projekt Telekoma Slovenije nagrajen za vplivnostni marketing

Na mednarodnem tekmovanju vplivnostnega marketinga Influencer Marketing Awards je projekt Telekoma Slovenije »NekiNeki«, ki sta ga zasnovali agenciji Pristop in Renderspace, prejel srebrno nagrado v kategoriji najboljše rabe videa.

Zlato nagrado v kategoriji za najboljšo uporabo videa (»Best Use Of Video«) je dobil projekt »Brilliant Noise and Gleam Futures« britanskega energetskega podjetja EDF Energy, bronasto nagrado pa sta dobila Ogilvy UK in Amazon za aktivacijo za znamko Bacardi.

Organizatorji v tej kategoriji izpostavljajo »odlično uporabo videa na področju vplivnostnega marketinga«. Vanjo so lahko svoja dela z vsega sveta prijavile blagovne znamke, agencije, ponudniki marketinško-tehnoloških rešitev, vplivneži, mediji in drugi. Zlate, srebrne in bronaste nagrade je v 28-ih kategorijah podelila mednarodna žirija.

Vse zmagovalce najdete tukaj.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji