Prvi april kot priložnost za nagovarjanje kupcev
Številne blagovne znamke so prvi april izkoristile za to, da so (predvsem na družbenih omrežjih) objavile sporočila, s katerimi so svojo ciljno občinstvo presenetile, nasmejale ali šokirale. Nekaj jih razkrivamo tudi mi ...
Očitno je na Tinderju kar veliko ribičev, ki se zelo radi pohvalijo s svojim ulovom. Tinder je namreč sporočil, da bodo prepovedali objavo slik, na katerih so ribe.
Preko aplikacije Duolingo se lahko naučite kar nekaj jezikov, 1. aprila pa so objavili tudi lažen oglas, s katerim so napovedali nov resničnostni šov, v katerem se bodo udeleženci učili jezik ljubezni.
Veriga restavracij s hitro prehrano Chuck E. Cheese je sporočila, da se bodo odslej lahko v njihovih restavracijah tudi poročali. Za vse podrobnosti bo poskrbljeno – tudi za matičarja, preoblečenega v njihovo maskoto, za interaktivno plesišče in številne zabavne igre, s katerimi bo vaš poročni dan zares nepozaben.
Poznamo riževo, ovseno, sojino, mandljevo ..., zdaj pa je blagovna znamka žganih pijač Hendrick's Gin predstavila še kumarično mleko. Poleg njega pa še knjižico receptov za koktajle in pijače, ki vsebujejo to nenavadno sestavino.
Sneak Energy, blagovna znamka energijskih pijač, ki je priljubljena med igralci igric, je sporočila, da na trg pošiljajo prve energijske kapljice za oči na svetu, narejene posebej za tiste, ki cele noči igrajo video igre.
Kulinarični portal Food52 je na Instagramu objavil povezavo na recept za popolno skuhano vodo. Pravijo namreč, da bodo šele takrat, ko znate skuhati vodo, popolno pripravljeni tudi testenine, trdo kuhana jajca in blanširana zelenjava.
V mestu Milwaukee so razglasili, da bodo znameniti kip z imenom The Bronze Fonz (Fonzie je lik iz nekoč priljubljene nanizanke Happy Days, op. p.), ob katerem se domačini in turisti radi fotografirajo, pretopili in iz njega izdelali bronasto fižolovo zrno, ki naj bi spominjalo na skulpturo v parku Millenium v Chicagu.