Prvi McDonald'sov UI-oglas deležen številnih kritik
McDonald's je na Japonskem predstavil prvi oglas, ustvarjen z umetno inteligenco, ki pa ni doživel pozitivnega odziva. Očitajo mu, da je grozen, »brez vsebine« in narejen neprofesionalno.
V McDonald'su so pri izdelavi oglasa uporabili UI-orodje LumaLabsAI, v njem pa vidimo dekleta, ki jedo njihov krompirček. Kot pravijo, so pri snovanju oglasa uporabili veliko podatkov – vključno z željami svojih strank, izkušnjami iz preteklih uspešnih kampanj in podatki o tem, kaj je trenutno v trendu na družbenih omrežjih. Na ta način naj bi ustvarili »svež, privlačen in rahlo nenavaden oglas, ki zajame bistvo McDonald'sa na Japonskem na povsem nov način«. V središču oglasa je Kaku Drop, virtualna »vplivnica«, ki ima na Japonskem veliko sledilcev, zlasti med mlajšim občinstvom.
»Oglas sam po sebi ni nič posebnega. Ne vem, zakaj niso mogli uporabiti pravih deklet namesto teh, ki delujejo prav 'robotsko',« se glasi eden od komentarjev na družbenih omrežjih. Nekdo drug je komentiral, da se varčevanje blagovnih znamk na način, da ustvarjajo UI- namesto »pravih« oglasov, dolgoročno ne bo izplačal, spet tretji pa je pozval katerega od McDonald'sovih konkurentov (na primer Burger King), naj oni posnamejo podoben oglas, le da naj bo »resničen«, ne ustvarjen z umetno inteligenco.