Publicis: »Le močne ideje imajo moč spreminjati stvari«
V Publicis Groupe Slovenija izobraževanje izpostavljajo kot eno ključnih vrednot skupine, zato agencija svojim sodelavcem redno omogoča razvoj novih kompetenc in poglabljanje znanja.
Publicis Groupe Slovenija
30 tisoč evrov letno za izobraževanja zaposlenih
V obdobju pred pandemijo so v Publicis Groupe Slovenija v izobraževanja zaposlenih letno vlagali dobrih 30 tisoč evrov, preko 50 tisoč evrov letno pa vlagajo v podatkovna in analitična orodja.
Toni Tomašek, glavni kreativni direktor in direktor Publicis Groupe Slovenije, poudarja, da je znanje največji kapital agencije, dodana vrednost in konkurenčna prednost o pomembnosti nenehnega izobraževanja. »Verjamemo, da več kot imamo znanja in izkušenj, boljše vodimo naročnike k spremembi na bolje, kot to počnejo drugi. To je naša agencijska mantra, iz katere izhajata naša način in odnos do dela. Znanje in pridobljene izkušnje omogočajo in zagotavljajo pravilnejše in močnejše ideje. Iz tega izhaja tudi naša vizija; le močne ideje imajo moč spreminjati stvari,« je povedal Tomašek.
Letos so, kot pravijo, bili pri izobraževanju bistveno bolj omejeni. Od lanskega poletja sta bili strateginja skupine Publicis Maja Michieli in Petra Hočevar (Saatchi&Saatchi) v Amsterdamu na konferenci Shopper Brain, Nika Novak (Zenith) v Šanghaju pa je bila preko programa izmenjave mladih talentov Skupine You-Xplore v Šanghaju. Sabina Raca (Publicis) je bila v Parizu na konferenci globalnih vodij projektov, Ana Lapanja in Tanja Papež (Starcom) na Google Days v Zagrebu, Sandra Baran (MSL) pa je diplomirala na Londonski šoli za odnose z javnostmi (LPRS).
Petra Hočevar in Maja Michieli
Sara Kravanja in Klemen Bobnar pridobila certifikat IPA
Sara Kravanja, vodja projektov v Publicisu, in Klemen Bobnar, tekstopisec pri Saatchi&Saatchi in MSL, sta pridobila certifikat na londonskem Inštitutu praktikov v oglaševanju (IPA ali The Institute of Practitioners in Advertising). »Izobraževanje je bilo sestavljeno iz več sklopov, v katerih sem dobila pregled nad delovanjem celotne oglaševalske industrije in vseh vidikov agencijskega dela. Pridobljeno znanje mi je omogočilo boljše razumevanje dela naročnikov in posledično bolj učinkovito zastavljene in izvedene kampanje,« je izkušnjo opisala Sara Kravanja. Za Bobnarja pa je izobraževanje temeljito predstavilo vse vidike agencijskega dela s posebnim poudarkom na kreativnosti in učinkovitosti«. »Za uspešnost kampanj je ključna vključenost obeh že od samega začetka. Z IPA-certifikatom sem prejel znanja, teorije in orodja, ki mi to omogočajo,« je zadovoljen.
Koronakriza ne pomeni konec izobraževanja
»Kljub koronakrizi vztrajamo pri spletnih priložnostih, našo strokovno knjižnico pa širimo nemoteno naprej,« je optimističen Tomašek. Poudarja, da imajo po novem tudi v regiji Adriatik v uporabi globalno interno platformo Marcel.ai za vse agencije iz globalne Publicis Groupe, ki so jo razvili v partnerstvu z Microsoftom. Del te so tudi izobraževanja in tečaji ter predstavitev praks in izkušenj. Zadnja novost pa prihaja še iz njihove analitične družbe Epsilon, ki jo je Skupina Publicis v letu 2019 kupila za 4 milijarde evrov. Ta predstavlja projekte transformacij preko izzivov, rešitev in rezultatov skupaj z naročniki.
Del nabiranja znanja in izkušenj je tudi vsakoletni prispevek stroki z gosti skupine na slovenskih festivalih. Čez tri tedne bo na Slovenskem oglaševalskem festivalu predavanje Sandre Bold, globalne kreativne direktorice Publicis Milano in članice globalne ekipe znamk Heineken in Diesel. »Spomnim se zapisa v eni od prvih prebranih motivacijskih knjig »Kako plavati z morskimi psi in preživeti«: vlagajte v sebe, razen če mislite, da ste slaba naložba. Predvsem v znanje, seveda,« se nasmehne Tomašek.