Publicis Media s strateškim algoritmom za TV-načrtovanje
Publicis Media je s svojima medijskima ekspertizama Starcom in Zenith med prvimi medijskimi agencijami, ki na slovenskem trgu uporablja napredno orodje K2 Optimizer.
Kot pravijo, s tem medijskim naročnikom omogočajo izboljšano načrtovanje televizijskega oglaševanja z optimizacijo dosega, spleta televizijskih kanalov in časovnih intervalov. S tem zagotavljajo natančnejše in hitrejše reakcije pri optimizaciji in plasiranju medijskega načrtovanja pri zakupu oglasnega prostora na televiziji tako za krajša kot tudi daljša časovna obdobja.
»K2 Optimizer je napredno strateško orodje za optimizacijo načrtovanja televizijskega zakupa, ki preko kombinacije algoritmov idealizira splet televizijskih kanalov z vsemi njihovimi omejitvami in to v različnih časovnih pasovih znotraj dneva televizijskega občinstva in tedenske alokacije. Orodje z uporabo dejanskih aktualnih podatkov iz slovenskega trga omogoča vpogled v predvidene rezultate različnih scenarijev in taktik zakupa z enostavnimi predstavitvenimi diagrami, kar olajša odločitve in povečuje izplen medijskega proračuna z realističnimi in uresničljivimi rešitvami,« so sporočili iz Publicis Medie.