TV-načrtovanje
Aktualno

Publicis Media s strateškim algoritmom za TV-načrtovanje

Publicis Media je s svojima medijskima ekspertizama Starcom in Zenith med prvimi medijskimi agencijami, ki na slovenskem trgu uporablja napredno orodje K2 Optimizer.

Kot pravijo, s tem medijskim naročnikom omogočajo izboljšano načrtovanje televizijskega oglaševanja z optimizacijo dosega, spleta televizijskih kanalov in časovnih intervalov. S tem zagotavljajo natančnejše in hitrejše reakcije pri optimizaciji in plasiranju medijskega načrtovanja pri zakupu oglasnega prostora na televiziji tako za krajša kot tudi daljša časovna obdobja.

»K2 Optimizer je napredno strateško orodje za optimizacijo načrtovanja televizijskega zakupa, ki preko kombinacije algoritmov idealizira splet televizijskih kanalov z vsemi njihovimi omejitvami in to v različnih časovnih pasovih znotraj dneva televizijskega občinstva in tedenske alokacije. Orodje z uporabo dejanskih aktualnih podatkov iz slovenskega trga omogoča vpogled v predvidene rezultate različnih scenarijev in taktik zakupa z enostavnimi predstavitvenimi diagrami, kar olajša odločitve in povečuje izplen medijskega proračuna z realističnimi in uresničljivimi rešitvami,« so sporočili iz Publicis Medie.

Intervju

podkast
26. 09. 2024

Zvesti naročniki MM-a ste našo revijo SaMMozavestno za življenjski slog in marketing že…

Kot vodilno medijsko podjetje, ki nagovarja specifično, marketinško javnost, bi si želeli svoj doseg še povečati in na svojo stran pridobiti nove…

hostnik
23. 09. 2024

Pred NLB Ljubljanskim maratonom, ki bo 19. in 20. oktobra, smo se z Alešem Hostnikom, ki…

Po vzoru velikih športnih dogodkov tudi NLB Ljubljanski maraton nadgrajuje organizacijo v smer trajnostne izvedbe, saj želi vračati družbi.

Življenje z znaMMkami
23. 09. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Zame dobro poslovno partnerstvo temelji na medsebojnem zaupanju, odprti komunikaciji in prilagodljivosti. Optimalno je, ko se prednosti obeh…

Naši avtorji