Publicis Media v Sloveniji začenja z oglaševanjem na TikToku
Medijska divizija Publicis Groupe in TikTok sta podpisala sodelovanje o medijskem zakupu za namene oglaševanja na platformi TikTok na vseh še ne pokritih trgih Srednje in Vzhodne Evrope, vključno z regijo Adriatik in slovenskim tržiščem.
Divizija Publicis Media in njeni ekspertizi Starcom in Zenith s 1. avgustom 2024 tako tudi v Sloveniji začenjajo z zakupom oglasnega prostora na TikToku za svoje globalne naročnike in slovenske oglaševalce, pripravo medijskih strategij in taktik ter produkcijo vsebinsko ter tehnično prilagojenih oblik in formatov za oglaševanje na tem kanalu.
Ob tem agencijska skupina Publicis Groupe v Sloveniji vsem svojim naročnikom ob uporabi novega kanala zagotavlja celovito podporo od ustvarjanja vsebin preko sodelovanja z vplivneži do produkcije s svojimi specializiranimi ekipami agencij Saatchi&Saatchi, Publicis in MSL.
Celoten zakup in sodelovanje bosta potekala neposredno med partnerjema in v ta namen bo TikTok zagotavljal tudi podporo z vsemi podatki in meritvami za vse trge v regiji.
Digitalni strokovnjaki Publicis Media Slovenia so že opravili posebno šolanje in specializacijo, ki jo je zagotovil TikTok, prve aktivnosti za novo platformo pa so že v pripravi. S tem korakom Publicis Groupe utrjuje vodilno pozicijo tako globalne kot lokalne napredne komunikacijske mreže, so še sporočili iz agencijske skupine.