radgonske
Aktualno

Radgonske gorice v ožjem izboru za kanskega leva

Slovenski naročnik Radgonske gorice in hrvaška agencija Bruketa&Žinić&Grey sta s projektom »Untouched by Light« v ožjem izboru za oblikovalskega leva oziroma v podkategoriji osvežitve blagovne znamke. Zmagovalca bodo objavili jutri.

Mednarodni festival kreativnosti Cannes Lions se uradno začne jutri, so pa ta vikend že objavili nekaj del v ožjem izboru. Kot smo že poročali, so med 29.074 prijavljenimi deli tudi tri dela slovenskih prijaviteljev in (vsaj) eno od njih je v ožjem izboru. To je Untouched by Light oziroma prva penina na svetu, ki je izdelana, prodana in okušena v popolni temi.

Projekt je v preteklem letu dobil vrsto nagrad, med drugim oblikovalsko »rdečo piko«, nagrado kluba umetniških direktorjev ADC in nagrado oglaševalca leta na hrvaškem nacionalnem oglaševalskem festivalu Dani komunikacija.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji