Radijska poslušanost prvič v zgodovini medijev prehitela televizijo
Nielsenovo poročilo o medijski potrošnji v ZDA je pokazalo, da je med posamezniki, starimi od 18 do 49 let, radijska poslušanost prvič v zgodovini medijev večja od gledanosti televizije.
Pred štirimi leti je Duncan Stewart, direktor raziskav, tehnologije, medijev in telekomunikacij pri svetovalni družbi Deloitte, podal presenetljivo napoved, da bo radijsko občinstvo do leta 2025 večje od televizijskega, vsaj v starostni skupini polnoletnih do 34 let.
Stewart je imel prav, napoved se je uresničila še prej. Nielsenovo poročilo za leto 2022 je namreč razkrilo, da so radijske postaje dosegle nekaj, kar ni predvidelo prav veliko ljudi: med osebami, starimi od 18 do 49 let, je radio kot medij premagal televizijo.
Še leta 2018 je radijsko občinstvo (polnoletni do 50 let) dosegalo le 63 odstotkov televizijskega, a stvari so se hitro spremenile. Glede na Nielsenovo poročilo je bilo v tretjem četrtletju leta 2022 občinstvo radijskih postaj za 3 odstotke večje od televizijskega.
Tedenski doseg radia v omenjeni starostni skupini danes znaša 83 odstotkov in je znatno večji od televizijskega, katerega delež meri 59 odstotkov.
V poročilu so prav tako zapisali, da je tedenski doseg televizije od leta 2018 manjši za 28 odstotkov, prav tako pa se je zmanjšal tudi dnevni čas, namenjen televiziji, in sicer za 56 odstotkov, zato predvidevajo, da bo v medijskih načrtih pri radiu prišlo do velikega povečanja zakupa oglaševalskega prostora in tudi dosega oglaševalskih akcij.