rusija for sale
Aktualno

»Razprodaja ruske zemlje« v podporo Ukrajini

»Rusija naprodaj« je pobuda gruzijske kreativne agencije Leavingstone, ustvarjena z namenom podpreti Ukrajince pri prizadevanjih za obnovo njihove države.

V digitalnem projektu v kriptovaluti prodajajo ruske pokrajine eno za drugo in ves izkupiček namenjajo Ministrstvu za digitalno preobrazbo Ukrajine.

Spletna pobuda, ki za vedno prodaja ruska ozemlja

»Pridite, zgrabite svoj delež in podprite Ukrajino!« piše na spletni strani russiaforsale.org. Pobudniki projekta so vzpostavili spletno mesto kot odgovor na rusko imperialistično agresijo: »Putin je znan po tem, da grabi zemljišča drugih držav, dajmo mu torej okus njegovega lastnega zdravila.« Zainteresirana javnost lahko Ukrajini pomaga tako, da postanejo lastniki ruskih dežel v obliki nezamenljivih žetonov, NFT-jev. Vsak edinstveni kos zemlje ima svoje ime, velikost in nenavadno pristen grb.

Prodaja NFT-jev se je začela 9. aprila 2022, uporabniki pa imajo možnost izbire med približno 2500 ruskimi pokrajinami, razvrščenimi na majhna (0,05 ETH), srednja (0,18) ETH), velika (0,85 ETH) in izjemno velika zemljišča (1,68 ETH) ter velika mesta (4 ETH).

Ko je namestnik ukrajinskega ministra za digitalno transformacijo Alex Bornyakov na Twitterju tvitnil o projektu »Rusija naprodaj«, je bil le nekaj minut po vzpostavitvi spletnega mesta že prodan prvi izdelek – regija Grozni.

Oče ideje je agencija Leavingstone, v kateri dela tudi naš Anže Jereb

Za idejo in izvedbo tega projekta je odgovorna digitalna agencija Leavingstone s sedežem v Tbilisiju v Gruziji. Agencija je v preteklosti dobila več kot 150 mednarodnih nagrad, med drugim Cannes Lions, Webby in Eurobest, njihovi največji naročniki so Siemens, Fox Network, Netflix, Svetovna zdravstvena organizacija in VISA. Tej agenciji se je pred nekaj meseci kot izvršni kreativni direktor pridružil slovenski kreativec Anže Jereb, ki je na lastni koži doživel rusko agresijo, saj je še do nedavnega živel v Kijevu, zdaj pa se je po sili razmer vrnil v Slovenijo.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji