dorina
Aktualno

Rdeča pika za prenovo Dorine

Hrvaški Studio Sonda je za prenovo embalaže čokolade Dorina prejel nagrado Red Dot, eno od najprestižnejših nagrad v svetu oblikovanja; tokrat v kategoriji blagovne znamke in komunikacijsko oblikovanje. To je za Sondo že 17. rdeča pika.

»Preoblikovanje ali celo popolna zamenjava embalaže znanih izdelkov je vedno velik izziv. V zadnjih nekaj letih je prišlo do mnogo poskusov osvežitve celostne podobe čokolade Dorina, a nobena rešitev na koncu ni ugledala luči sveta. To se je zgodilo predvsem zaradi kompleksnosti projekta oziroma zaradi široke palete okusov. Pretekle rešitve so bile vedno na neki točka procesa zadušene, pri aktualni podobi pa smo bili poenoteni.«

Kot pravijo v Krašu, pod okrilje katerega sodi blagovna znamka Dorina, so prav zaradi večkratnih poskusov prenove podobe blagovne znamke nagrade Red Dot še toliko bolj veseli. »Nagrada potrjuje, da nam je uspelo doseči najpomembnejši cilj – uresničiti brezčasen dizajn, ki kaže na kakovost in aktualnost, hkrati pa opeva tradicijo Kraša. Veseli nas, da smo sodelovali s Studiom Sonda, katerega izkušnje na tem področju so neprecenljive. Skozi celoten proces oblikovanja smo šli skupaj in že od samega začetka smo si delili jasno vizijo, kaj želimo doseči. To je unikaten, sodoben in prepoznaven izdelek na polici,« je povedala Marina Knežević, direktorica marketinga v Krašu.

Pod oblikovanje embalaže se podpisujeta kreativna direktorja Studia Sonda Jelena Fiškuš in Sean Poropat, ki sta ob prejemu nagrade povedala: »Dorina je v zadnjih 26-ih letih večkrat spremenila svojo podobo, a pri teh spremembah ni bila dosledna, čeprav je ena od najbolj priljubljenih znamk čokolade v regiji. Želeli smo ustvariti ikonično podobo, ki bo dolgoročno ustvarjala večjo prepoznavnost raznovrstnih čokolad na prodajnih policah. Kombinacija prodajnih rezultatov in priznanja stroke je dokaz, da smo na pravi poti.«

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji