Red Dot: Agencija leta je Interbrand
Dobitnik nagrade Red Dot za agencijo leta 2020 je agencija Interbrand, ki ima svojo matično pisarno v Londonu, deluje pa še v trinajstih državah sveta in sodeluje z več kot 500 naročniki.
Častni naziv Agencija leta vsako leto podelijo agenciji, ki žirijo še posebej navduši z izjemno kakovostjo oblikovanja. »Kot svetovalno podjetje za blagovne znamke, ki je od leta 2002 prejelo skupno 45 nagrad, Interbrand popolnoma ustreza tej definiciji,« so prepričani pri Red Dotu. Med njihove najvidnejše nagrade sodijo tri nagrade Red Dot: Best of the Best, ki so jih prejele madridska ekipa Interbranda za blagovno znamko piva Mahou, seoulska ekipa za korejsko nacionalno turistično organizacijo in tokijska ekipa za blagovno znamko Japonske odbojkarske lige.
Peter Zec, ustanovitelj in izvršni direktor Red Dot, je prepričan, da si Interbrand nagrado zasluži, saj gre za agencijo, ki revolucionarizira disciplino upravljanja blagovnih znamk. »Dandanes je vaša blagovna znamka orodje za ohranjanje strank. Strogo in močno upravljanje blagovne znamke je pomembnejše kot kdajkoli prej, saj le tako lahko stranke izkoristijo varnost, doslednost in prepoznavnost. Ti vidiki so izjemno pomembni v današnjem digitalnem svetu. Navdušen sem, da je prav to pristop podjetja Interbrand, ki mu iskreno čestitam za vse uspehe,« je povedal ob podelitvi nagrade.
Nujen je aktiven, dinamičen in k strankam usmerjen pristop
Z Zecovimi občutki se strinja tudi Andy Payne, globalni direktor kreativcev v Interbrandu. »Temelji gradnje blagovnih znamk se v zadnjih nekaj letih niso samo drastično spremenili, temveč tudi pospešili. Zdaj je nujen aktiven, dinamičen in k strankam usmerjen pristop. Pričakovanja kupcev se gibljejo hitreje kot podjetja, kar pomeni, da morajo blagovne znamke delati drzne poteze, da bi si ustvarile zaupanje, se osredotočile na tisto, kar je bistvenega pomena, in zagotovile pomen za svoje stranke. Naš cilj je pomagati našim strankam ustvariti te drzne poteze in voditi v času sprememb,« pravi.