adria astella
Aktualno

Red Dot za luksuzno prikolico Astella

Med slovenskimi prejemniki nagrade Red Dot je tudi Adria Mobil, kjer so »rdečo piko« prejeli za luksuzno počitniško prikolico in mobilno hišico Astella.

V Adria Mobilu pravijo, da Astello predstavlja več ključnih odlik. »Ena od njih je čist dizajn. Prepoznavne gladke linije tako zunanjosti kot tudi v notranjosti ne zmotijo nepotrebni detajli. Vse je čisto, funkcionalno in elegantno. Če na prvi pogled Astella morda deluje le kot mobilna hišica, lahko povemo, da ima preverjeno aerodinamiko. Njena oblika nudi velike uporabne volumne v interierju, hkrati pa je tudi zunanja oblika dodelana po perspektivno aerodinamičnih pravilih, ki smo jih preverjali skupaj s strokovnjaki iz Pipistrela,« je za MM povedala Erna Povh, produktna vodja za program počitniških prikolic v Adria Mobilu.

astella3

Dva v enem

Še ena od prednosti Astelle je, da predstavlja življenje, povezano z naravo. »Unikatna implementacija panoramskih vrat in oken omogoča, da je naše bivanje v notranjosti povsem povezano z zunanjostjo. Astella nudi luksuzno doživetje z velikimi, a povezanimi prostori, ki nudijo maksimalno udobje spanja, stilsko kopalnico, funkcionalno in elegantno kuhinjo ter odprt bivalni prostor, ki je ves čas povezan z zunanjostjo. Njena posebnost je, da gre za počitniško prikolico in mobilno hišico v enem. Lahko jo vozite kot vsako drugo počitniško prikolico ali pa postavite na svojo najljubšo lokacijo za vso sezono,« navaja Povhova.

astella

astella2

Zahteven projekt s srčno ekipo

Erna Povh pravi, da je za uspeh projekta najbolj zaslužna projektna ekipa, ki je bil odgovorna za razvoj nove Astelle: »Ekipa je pokrivala kompetence različnih področij in je zaradi zahtevnosti projekta vsebovala več srčnih in zavzetih članov iz prodajnega, razvojnega, nabavnega, tehnološkega in kakovostnega področja.«

Pri razvoju Astelle so sicer sodelovali s stalnim partnerjem na področju oblikovanja prikolic, studiom Gigodesign.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji