Reddit na voljo tudi slovenskim oglaševalcem
Aleph Group, matično podjetje Httpoola, je za trge Evrope in Srednje Azije sklenil sodelovanje z Redditom.
Dreamstime
Reddit je ena od najmočnejših spletnih skupnosti in je, kot smo ugotavljali v prispevku Spletne skupnosti nekoč in danes, tako po načinu delovanja kot tudi po videzu največji približek nekdaj priljubljenim spletnim forumom. Čeprav mu moči skupnosti ne gre zanikati (dnevno ga obišče 50 milijonov ljudi in ima več kot 100 tisoč aktivnih podforumov o vseh možnih tematikah), pa se po oglaševalskih prihodkih vsaj za zdaj z drugimi tehnološkimi velikani ne more primerjati. Po novem je platforma že odprta za oglaševalce po svetu, tudi slovenske. »Partnerstvo bo vsem oglaševalcem v vseh panogah na izbranih evropskih* in srednjeazijskih trgih omogočilo dostop do Redditovih globalnih oglaševalskih priložnosti in tako omogočilo oglaševalcem, da dosežejo uporabnike Reddita na njihovih lokalnih trgih in zunaj njih,« so zapisali v Httpoolu.
Reddit za razliko od na primer Facebooka, ki temelji na ciljanju uporabnikov z relevantnimi oglasi, omogoča oglaševanje v okviru skupnosti oziroma subredditov. Odpovedali so se tudi programatičnemu oglaševanju. V letu 2021 so se po poročanju analitičnega portala eMarketer njihovi oglaševalski prihodki sicer povečali za 89 odstotkov, za leto 2022 napovedujejo povečanje za 39 odstotkov. Dosegli so tudi svojevrsten mejnik, saj so v drugem četrtletju prvič presegli 100 milijonov dolarjev oziroma 85 milijonov evrov prihodkov od oglaševanja.
* evropski trgi vključujejo Hrvaško, Ciper, Estonijo, Latvijo, Litvo, Madžarsko, Romunijo, Slovenijo, Bolgarijo, Češko, Moldavijo, Slovaško in Poljsko.