re:do
Aktualno

re:do sledi uporabnikom

Digitalni mobilni ponudnik re:do in agencija SHIFT sta se predstavili z za slovenski trg nekonvencionalnim pristopom do zunanjega oglaševanja. Privoščili so si tudi svoje tekmece.

Najprej smo v uredništvu MM-u opazili velike oglasne plakate izven okvirja. Kot so povedali v agenciji, so z njimi mimoidoče želeli spodbuditi, da zaživijo po svoje in tudi sami stopijo z ustaljenih tirnic.

re:do

V središču mesta in pred stavbe tekmecev so postavili kavče. »Z njimi uporabnikom sporočamo, da jim z re:dojem ni treba stati v vrsti pred poslovalnicami, saj lahko vse uredijo s svojim telefonom,« pojasnjujejo.

re:do

Na tržnici so med sadje in zelenjavo namestili table, ki ljudi opominjajo, da produktov na tržnici sicer ne morejo brezplačno poskusiti, lahko pa 14 dni brezplačno poskušajo re:do.

re:do

Za konec so uporabnikom želeli sporočiti, da jim ekipa re:do, tako kot burek, nudi toplo podporo 24/7, zato so svojo kreativno rešitev umestili k Bureku Olimpija. »Tam so ljudem, poleg pomoči re:do, ponudili tudi dodatne prtičke, ki jih nikoli ne zmanjka – ampak to je že druga prednost re:doja, o kateri bomo govorili ob drugi priložnosti!« so povedali.

re:do

Intervju

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

mm
27. 03. 2025

Neodgovorni, nespoštljivi, neprilagojeni? Ali pač samo drugačni?

Naši avtorji