Regionalno srečanje agencij New Moment na Pokljuki
Regionalno srečanje menedžerjev in partnerjev mreže New Moment je letos potekalo v Sloveniji. Na Bledu in Pokljuki so se pogovarjali o spoznanjih iz preteklega leta, izmenjali nova znanja in poskrbeli za kreativen navdih.
Kaja Kovič
Primož Pičulin
Na začetku marca se je na Bledu in Pokljuki sestalo vodstvo agencijske mreže New Moment iz vseh devetih državah, kjer delujejo. »V našo regionalno 'upravo' sodijo partnerji in direktorji vseh agencij New Moment ter nekaj vrhunskih strokovnjakov, ki jih vidimo in vzgajamo kot našo prihodnost,« je za MM-a pojasnil Boštjan Prijanovič, direktor slovenske pisarne New Momenta.
Pogled nazaj za bolj oster pogled naprej
Njihovo letno srečanje ima vedno finančni del, saj je to obdobje, ko so zaključene bilance in znani načrti za naslednje leto, zato vsako leto naredijo pregled preteklega leta. »Posvetimo se izmenjavi izkušenj in pridobljenega znanja, potem pa tudi skupnemu dogovoru o vseh aktivnostih, ki bodo ohranjale vse agencije v koraku s časom. Naredimo pregled trendov in izbor storitev, ki jih moramo nujno vključiti v našo ponudbo,« dogajanje opiše Prijanovič. Po njegovih besedah je njihova velika prednost regionalna povezanost, zato lahko vsaka država črpa informacije od drugih in tako lažje spremlja dogajanje na trgu in potencialne priložnosti.
New Moment po pandemiji zaživel
Kot pravi Prijanovič, je bil v zadnjih treh letih največji poudarek mreže New Moment namenjen predvsem stabilnosti delovanja in ohranjanju ekipe. »Po različnih državah je dogajanje sicer variiralo, a vsi smo preživeli obdobje, ki je precej prizadelo mnoge (poslovne) aktivnosti. Uspeli smo obdržati svoje ljudi in to je najpomembnejše.«
V zadnjem letu so vse agencije zaživele, mreža po njegovih besedah izjemno raste v Srbiji, Makedoniji, Albaniji in Črni gori. V Beogradu so pred kratkim zaposlili več ljudi in tako jih je tam zaposlenih že 120, v vseh podružnicah skupaj pa 280.
»V Sloveniji, kjer nas je izpad organizacije poslovnih dogodkov najbolj prizadel, smo že blizu višini prometa pred letom 2020. Vsi trgi so vsaj stabilni, zato z velikim optimizmom gledamo naprej,« še doda.
Tudi v letu 2023 bodo ustvarjali prihodnost
Njihova največja agencija v Beogradu je s pridobitvijo naročnika Delhaize (trgovska mreža Maxi) postala verjetno največja agencija v državi. Med drugim sodeluje tudi z operaterjem
Yettel, multinacionalko P&G, Viso in številnimi drugimi naročniki. »V nekaterih državah smo izjemno močni na medijskem področju, drugod pri organizaciji dogodkov, ponekod pa pri produkciji videovsebin ali digitalnih rešitvah,« pravi Prijanovič.
Nekatere agencije, ki so del mreže New Moment, veliko sodelujejo pri projektih, ki so financirani s strani EU ali državnih veleposlaništev, zaradi česar so po njegovih besedah malce posebni. »Naš ustanovitelj Saki (Dragan Sakan, op. p.) je vedno govoril, da mora biti agencija sposobna ustvarjati prihodnost in upam, da uresničujemo njegovo vizijo,« se zazre v prihodnost delovanja mreže.
Na Pokljuki pestro tudi med zabavnim delom srečanja
Boštjan Prijanovič za konec pove, da se je na regionalnem srečanju menedžerjev (srečanja se jih je udeležilo 15) našel tudi čas za zabavo: »Na biatlonu je bil izstreljenih cel kup nabojev, vozili smo se s pasjo vprego in potem naše štirinožne voznike razvajali s pasjimi priboljški, našel pa se je čas tudi za razigrane večerje in druženje po njih.«
Menedžerski vrh mreže New Moment je tako po njegovih besedah tudi tokrat dokazal, da so srčni ljudje njihova najpomembnejša prednost, zaradi česar so tudi največkrat nagrajena agencijs v regiji.
Intervju z bratoma Sakan, lastnikoma mednarodne mreže agencij New Moment, si boste lahko prebrali v aprilski številki MM-a, ki izide konec marca.