Res živimo v zmedenih časih!
Burger King in madridska agencija David nadaljujeta z oglaševalsko akcijo »Zmedeni časi« (»Confusing Times«), v kateri predstavljajo marsikatero protislovje sodobnega časa, pa tudi svojo vegansko ponudbo.
Prvi oglas so predstavili lani spomladi, v njem pa so izpostavili nekaj protislovij, ki jih je v naša življenja prinesel covid-19. Joe se na primer sprašuje, ali dela od doma ali pa pravzaprav živi v službi. In Terrence ve, da mora kihati in kašljati v komolec, hkrati pa se sprašuje, ali je to smiselno v časih, ko se vsi pozdravljajo tako, da si dajo »petko« s komolci.
Zdaj so časi še bolj zmedeni, ugotavljajo v Burger Kingu leto dni kasneje. Ali naj recikliram in skrbim za to, da bom svojim otrokom zapustil »zdrav« planet ali je bolj trajnostno to, da otrok sploh nimam? Naj pijem vodo iz pipe, čeprav ni pitna ali iz plastenke, ki ni varna za naš planet? Hkrati pa k protislovjem prispevajo tudi sami, saj so na svoj jedilnik dodali piščančje medaljone, ki ne vsebujejo piščanca, a imajo okus ... po piščancu.