vhjbj
Aktualno

»Resnična grozljivka« zmagovalka 15. Plaktivata

Na letošnjo, 15. izvedbo natečaja Plaktivat, ki ga je zavod TAM-TAM razpisal v sodelovanju z Zavodom za transfuzijsko medicino in Rdečim križem Slovenije, se je letos prijavilo rekordno število del, in sicer kar 780 oblikovalcev z vsega sveta.

Namen natečaja Plaktivat – Krvodajalstvo je ozaveščanje o pomenu darovanja krvi preko kreativnega spodbujanja javnosti. Organizatorji so v okviru projekta še posebej podprli mlade oblikovalce, saj so vzpostavili še kategorijo »Sveža kri«, ki je namenjena študentom oblikovanja. Skupaj je na natečaj prispelo rekordno število del, ki jih je ustvarilo kar 780 oblikovalcev.

Ugledni člani strokovne komisije

Vsa prijavljena dela je ocenila strokovna komisija, v kateri so bili predsednik žirije Sašo Petek (Agencija 101), Katja Petrin Dornik (Herman & artnerji), Vasja Grabner (AV studio), Domen Husu (Yin + Young), Martina Kokovnik in Luka Bajs (SHIFT) ter Tomaž Drozg (TAM-TAM). V kategoriji »Sveža kri«, namenjeni študentom, pa je dela ocenjevala komisija mednarodno uveljavljenih oblikovalcev, in sicer Nejc Trampuž, Alja Herlah, Blaž Rat, Alja Horvat in Nejc Prah.

Zmagovalni plakati

Avtorja zmagovalnega plakata z naslovom »Resnična grozljivka« sta Sara Mlinar in Gašper Štern (AV studio). Žirija je podelila še 4 srebrna priznanja, ki so jih prejeli Nina Zadravec in Blaž Žnidarec (za plakat »Napolni nekomu srce«), Nejc Planinšek (»Krvosesi«), Matej Ferlič, Juš Šoltes in Céline Quéguiner (»Kri za nekoga«) ter Peter Zabret in Rok Flego (»Nula«). V kategoriji »Sveža kri« je za plakat »Gorivo življenja« prejela zlato nagrado Petra Lapajne Povirk.

Vsi plakati na ogled na razstavi

Celoten izbor plakatov z natečaja bo na ogled med 13. januarjem in 3. marcem 2023. Uradno odprtje prvega dela razstave ob druženju z oblikovalci in oblikovalkami bo 13. januarja 2023 v Plakatni galeriji TAM-TAM pri Figovcu v Ljubljani.

dytgvhj

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji