mm
Aktualno

Robotski pes opozarja na nevarnosti vročinskega udara

Musti Group, vodilna nordijska znamka izdelkov za nego hišnih ljubljenčkov, je vzpostavila aktivacijo, s katero opozarja lastnike psov, naj svojih ljubljenčkov ne puščajo samih v vročem avtomobilu.

V aktivaciji ima glavno vlogo robotski pes, izdelan s kombinacijo 3D-natisnjenih delov, umetnega živalskega krzna in mehatronike. Nameščen je v stoječem avtomobilu in simulira simptome vročinskega udara, njegovo gibanje pa sprožajo temperaturne spremembe.

Robotski pes potuje po Finski in se ustavlja na mestih, kjer se pogosto dogajajo nevarne situacije, kot so parkirišča in parkirišča supermarketov.

Čeprav nordijska poletja niso vedno vroča, so psi zaradi svojih kožuhov nagnjeni k vročinskim udarcem tudi pri nižjih temperaturah. Glavno sporočilo aktivacije je, da psov poleti nikoli ne smemo puščati samih v avtomobilih, saj lahko temperatura v avtu tudi v oblačnih dneh postane nevarno visoka, dvigne se lahko do 80 stopinj. Kljub povečani ozaveščenosti o tej problematiki oblasti vsako poletje še vedno prejemajo številna poročila o psih, ki so jih pustili v vročih avtomobilih.

Aktivacijo je zasnovala finska agencija Erma&Reinikainen, ki je z Musti Group prejela nagrado v Cannesu za lanskoletno skupno aktivacijo Adoption Live. »Ko gre za prepoznavanje nevarnih situacij, so izkušnje iz resničnega življenja najboljša oblika izobraževanja. Z ustvarjanjem otipljivega, opozorilnega primera upamo, da bomo povečali zavedanje o tem, kako ravnati v teh situacijah,« je povedal Aleksi Erma, kreativec in soustanovitelj agencije.

Kampanja je podprta z zunanjim oglaševanjem, radiu in družbenih omrežjih, njen cilj pa je spodbuditi ljudi, da pristojnim organom poročajo o nevarnih situacijah in psov nikoli ne puščajo samih v avtu.

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji