only fans
Aktualno

Ruski ustvarjalci ostali brez platforme OnlyFans

Iz OnlyFans so sporočili, da zaradi gospodarskih sankcij nad Rusijo ne morejo več podpirati ruskih »umetnikov« pri deljenju vsebin na platformi, ki je po svetu znana kot »erotični Instagram«.

Platforma OnlyFans je nekakšen Instagram za odrasle, na katerem so dovoljene oziroma zaželene erotične vsebine, za katere uporabniki plačujejo mesečn naročnine ali pa enkratne zneske za ogled določene objave. Zneske za vsebine ustvarjalec določi sam in kdor je pripravljen plačati, ima dostop do njegovega profila in vsebin.

Platforma je pred vojno med Rusijo in Ukrajino seveda omogočala zaslužek tudi ruskim ustvarjalcem, zdaj pa je podjetje v uradni izjavi za javnost sporočilo, da so vsi profili, ki prejemajo plačilo na bančne račune v Rusijo, blokirani. Ob zaostritvi omejitev plačil v Rusijo in iz nje je namreč onemogočeno delovanje teh računov.

Že februarja so ruski ustvarjalci za kratek čas brez opozorila izgubili dostop do svojih računov OnlyFans, a kmalu zatem jim je podjetje ponovno omogočilo dostop in obljubilo, da bodo imeli njihovi profili kljub vse strožjim splošnim gospodarskim sankcijam polno funkcionalnost.

Podjetje OnlyFans je pretekli teden trčilo ob zid in izgubilo možnost sodelovanja z Rusijo. Dodatno so raziskali več možnosti za zagotavljanje storitev ustvarjalcem, ki jih je prizadela vojna med Rusijo in Ukrajino, vendar jim je zaostrovanje omejitev plačil v Rusijo in iz nje preprečilo servisiranje teh računov.

OnlyFans seveda ni edina platforma, ki zaradi lastne odločitve ali globalnih sankcij izgublja ruske uporabnike, podobno se je zgodilo na primer tudi z Etsyjem, Instagramom in Googlom.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji