Ryan Reynolds na Cannes Lions: Odkrijte vaš poln potencial
Ameriški zvezdnik je na mednarodnem festivalu kreativnosti podal nekaj temeljnih ugotovitev o tem, kako lahko blagovne znamke tvegajo in uživajo v njihovem polnem potencialu.
Kaja Kovič
Do zadnjega kotička polna osrednja dvorana Palače festivalov je v sredo zjutraj za slabo uro obnemela. Ryan Reynolds je spregovoril o prihodnji generaciji pripovedovanja, ki se po njegovem mnenju skriva v sledenju nekaj enostavnih nasvetov. Ryan Reynolds, za tiste, ki še ne veste, ni le nadvse karizmatičen ameriški igralec, temveč tudi kreativni direktor v MNTN in soustanovitelj podjetja Maximum Effort.
»Naj bo agilno, zabavno, nepopolno. Kar brez strahu!«
»Blagovne znamke morajo osvojiti hitrost današnjega duha časa,« začne. Zaposleni v podjetju naj postanejo čim prej radovedni in spremljati nove trende, ki se spreminjajo iz tedna v teden. Blagovne znamke bodo z večjo agilnostjo opustile stare vzorce, ko so vzpostavljale tržnokomunikacijske akcije več kot eno leto. »Eno leto se danes sliši absurdno predolgo,« pove.
»Ljudje imajo radi humor, zato morajo blagovne znamke postati še bolj zabavne. Tudi raziskave kažejo, da so ljudje po pandemiji lačni smeha,« razloži Reynolds. »Naredite kaj zabavnega in zapomnljivega z izdelkom. Žalostno je, ko gledam oglase med Super Bowlom in se na koncu spomnim le glavnega igralca v oglasu, izdelka pa ne... Oglas je zabaven, ampak ni dosegel učinka, da bi si gledalci zapomnili izdelek.«
Karizmatični Američan polno dvorano opomni, da perfekcionizem ni več sprejemljiv, ker slabo vpliva na kreativnost. »Popolno je prav tisto, kar ni popolno. Bolj ko se boste trudili, manj boste spontani. To pa vodi v nezanimivost in zaostajanje v času.«
Pri vsem tem je pomembno, da blagovnih znamk ni strah napak. Prav vse blagovne znamke so v svoji zgodovini naredile določene napake in to še ne pomeni, da danes niso uspešne. »V letu 2022 je hujša napaka, da ne naredite ničesar norega, kot da naredite napako. Čas se odvija hitro, ljudje bodo na napako pozabili, na vaše kreativne ideje pa ne. Odkrijte svoj polni potencial.« Ryan Reynolds se je v preteklosti bal storiti koraj naprej, ker se je bal napak. Danes je to popolnoma drugače. »Ko sem se znebil strahu, da bom slab, sem postal boljši. To je eden od pomembnejših nasvetov, ki sem jih dobil. Naj se podjetja ne bojijo brcniti v temo, ko bodo premostila ta strah, bodo boljša.«