ig
Aktualno

S februarjem vidnejša sprememba na Instagramu

Instagram je že lani začel testirati domačo stran brez nakupovalnega zavihka »Shop«. Raziskava je pokazala, da ikono uporablja le peščica ljudi, zato jo bodo februarja odstranili.

Od februarja naprej bo tako domača stran aplikacije oz. njena navigacijska vrstica videti drugače za vse uporabnike. ​​Kljub temu, da podjetje umika ikono, pa ne bo odstranilo svoje nakupovalne funkcije. Njihov cilj je namreč le »poenostaviti rabo Instagrama«.

Prodajalce na Instagramu so s tem pomirili, da bodo še vedno lahko vzpostavljali in vodili trgovine na Instagramu, saj bodo kot podjetje še naprej pospešeno vlagali v nakupovalne izkušnje svojih uporabnikov.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji