zz
Aktualno

S kratkimi posnetki do okrepitve blagovne znamke

Poročilo organizacije WARC in podjetja ByteDance ugotavlja, da lahko dodajanje kratkih videoposnetkov v medijski splet izboljša prepoznavnost blagovne znamke za kar 20 odstotkov.

Ker se medijska krajina neprestano spreminja, je za blagovne znamke ključno, da sledijo trendom in jih na inovativne načine implementirajo v svoje akcije in projekte. Nova raziskava kaže, da imajo kratki videoposnetki ključno vlogo pri reševanju izzivov na področju krepitve pozicije blagovnih znamk. Raziskava kaže, da je z več kot milijardo uporabnikov na mesec platforma TikTok postala vodilna destinacija za kratke videovsebine, sledita pa ji YouTube Shorts in Instagram Reels. Kratki posnetki na teh platformah ravno zaradi tega lahko povečajo prepoznavnost blagovne znamke za 20 odstotkov.

Paul Stringer, urednik raziskav pri WARC, je razložil: »Nova raziskava v partnerstvu s TikTokom preučuje vse bolj priljubljene kratke videoposnetke in kako lahko pritegnejo pozornost ciljne skupine ter s tem krepijo prepoznavnost blagovne znamke. Kratki videoposnetki so namreč postali zelo pomemben format za oglaševalce, ki morajo sprejeti način, kako ljudje spremljajo vsebine, poleg tega pa so postali glavno mesto za odkrivanje in nakupovanje blagovnih znamk. V svetu, kjer je pozornost strank dragocena valuta, se zdi, da predstavljajo ključno orodje za uspeh v marketingu.«

V raziskavi so ugotovili, da ko podjetje uporabi kratke videoposnetke skupaj s televizijskimi oglasi, lahko poveča svojo prodajo za 5,5 odstotka.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji