S kratkimi posnetki do okrepitve blagovne znamke
Poročilo organizacije WARC in podjetja ByteDance ugotavlja, da lahko dodajanje kratkih videoposnetkov v medijski splet izboljša prepoznavnost blagovne znamke za kar 20 odstotkov.
Kaja Kovič
Ker se medijska krajina neprestano spreminja, je za blagovne znamke ključno, da sledijo trendom in jih na inovativne načine implementirajo v svoje akcije in projekte. Nova raziskava kaže, da imajo kratki videoposnetki ključno vlogo pri reševanju izzivov na področju krepitve pozicije blagovnih znamk. Raziskava kaže, da je z več kot milijardo uporabnikov na mesec platforma TikTok postala vodilna destinacija za kratke videovsebine, sledita pa ji YouTube Shorts in Instagram Reels. Kratki posnetki na teh platformah ravno zaradi tega lahko povečajo prepoznavnost blagovne znamke za 20 odstotkov.
Paul Stringer, urednik raziskav pri WARC, je razložil: »Nova raziskava v partnerstvu s TikTokom preučuje vse bolj priljubljene kratke videoposnetke in kako lahko pritegnejo pozornost ciljne skupine ter s tem krepijo prepoznavnost blagovne znamke. Kratki videoposnetki so namreč postali zelo pomemben format za oglaševalce, ki morajo sprejeti način, kako ljudje spremljajo vsebine, poleg tega pa so postali glavno mesto za odkrivanje in nakupovanje blagovnih znamk. V svetu, kjer je pozornost strank dragocena valuta, se zdi, da predstavljajo ključno orodje za uspeh v marketingu.«
V raziskavi so ugotovili, da ko podjetje uporabi kratke videoposnetke skupaj s televizijskimi oglasi, lahko poveča svojo prodajo za 5,5 odstotka.