S povezovanjem podatkov do učinkovitejšega marketinga naročnikov
Ekipi medijskih strokovnjakov agencije Direct Media United Solutions se je pridružila ekipa marketinških in podatkovnih strategov, s čimer si želijo še krepiti svojo vlogo na področju inovacij.
Nova ekipa prinaša posebna znanja, povezana z uporabo, integracijo in analizo podatkov, ter poglobljeno razumevanje vedenja kupcev. V njej so poleg Marijane Agić-Molnar, nove generalne direktorice Direct Medie, ki je že vrsto let prisotna na trgu podatkov in je vodila podjetje GfK v regiji Adriatik, še Goran Tintor, Miodrag Vujinović, Dušan Dingarac, Darko Blagojević in Vesna Škaro-Petrić. Kot so prepričani v agenciji, lahko z vključitvijo izkušene ekipe za svoje naročnike dvignejo odločanje na podlagi podatkov na povsem novo raven.
»Gre za povsem novo in edinstveno storitev, ki bo oglaševalcem pomagala bolje izkoristiti podatke in povečati učinkovitost njihovih marketinških aktivnosti,« pravi Bojan Popović, direktor agencije Direct Media United Solutions, ki ima mrežo strokovnjakov poleg Slovenije še v Srbiji, Črni gori, Bosni in Hercegovini, Makedoniji in Albaniji.
Ekipe strokovnjakov bo podporo strankam nudila v več segmentih. Med njimi so boljša uporaba trženjskih podatkov, večje konverzije in zadovoljstvo strank ob napredni segmentaciji in trženju na podlagi podatkov za personalizirano izkušnjo, novi prihodki s strani medijev z ustvarjanjem dodatnega medijskega inventarja ali večjo monetizacijo ter avtomatizirano poročanje in podrobni vpogledi.
Popović je za MM še povedal: »Naša edinstvena metodologija združuje najboljše iz naslova medijev, ustvarjalnosti, tehnologije in podatkov. Ta celostni pristop je gonilna sila pri ustvarjanju inovativnega in učinkovitega oglaševanja, katerega temelj sta načrtovanje in zakup medijev. Cilj nove ekipe je obstoječim naročnikom kot tudi drugim oglaševalcem preko povezovanja različnih podatkov pomagati k učinkovitejšemu marketingu, posledično pa prihranku sredstev na vseh ravneh.«
Direct Media v Sloveniji deluje samostojno na področju medijskega načrtovanja in je del vodilnega agencijskega sistema v jugovzhodni Evropi Direct Media United Solutions. Na področju zakupa medijev sodelujejo z medijskim zakupnikom AM Komunikacije, ki je del skupine Formitas.