Samsung hudomušno nad Applov oglas »Crush«
Nekaj dni po »kreativni« napaki Appla z nenavadnim oglasom »Crush« je Samsung predstavil novi Galaxy Tab S9 in javnosti obljubil, da kreativnost ne more biti in ne bo uničena (angl. crushed).
Kaja Kovič
Applov oglas za novi iPad »Crush!« so kritiki označili kot sovražnega do ustvarjalnosti, saj velik stiskalni stroj zdrobi umetniške pripomočke in instrumente, zato da bi izdelal najnovejši iPad Pro. Njegov konkurent Samsung je zagrabil priložnost in novo tablico S9 predstavil z videoposnetkom, ki se očitno navezuje na Applovo »kreativno« napako. V filmu prikazujejo osebo, ki se sprehaja skozi razbitine, ki so povsem enake kot v Applovem oglasu, pobere poškodovano kitaro in s pomočjo Samsungove tablice začne igrati pesmi.
Neverjetno hiter odziv
Agencija BBH USA in režiser_ka Zen Pace sta se očitno prejšnji teden po Applovi napaki pripravila na izid Samsungove tablice izjemno hitro in tako izkoristila priložnost, da se pošalijo na račun Appla, medtem ko se ta poskuša pobrati po globalno kritiziranem oglasu. Oglas »Creativity Cannot be Crushed« (»Kreativnost ne more biti uničena) je bil ustvarjen le v nekaj dneh in tako Samsung že promovira novo serijo tablice Galaxy. »To je več kot le odgovor, to je praznovanje vseh ustvarjalnih duš. Pravi umetniki, izdelovalci in ustvarjalci vedo, da kreativnost vedno najde pot,« je dejal Estefanio Holtz, izvršni kreativni direktor BBH USA.