signal
Aktualno

Sedem prejemnikov nagrad Care Awards 2022

Znani so prejemniki nagrad Care Awards 2022, ki poudarjajo odličnost pri spodbujanju skrbi za ljudi in okolje. Veliko nagrado je prejelo delo »Signalizirajte za pomoč«, ki so ga v agenciji Juniper Park \TBWA zasnovali za kanadsko združenje žensk.

Za nagrade se je potegovalo 31 del iz sedmih držav, sedem pa je bilo nagrajenih. Žirija je ocenjevala dela kot celoto in jih ni razvrščala v kategorije. Letošnja novost je bila dodatna nagrada za mlade, za katero so glasovali študenti bruseljskega Inštituta za izpopolnjevanje družbenih komunikacij (IHEC).

»Kot predsednica žirije sem vsako leto znova presenečena, ko vidim toliko novih, ustvarjalnih in navdihujočih načinov, s katerimi lahko opozorimo na težave in spodbujamo razmišljanje o pomembnih tematikah. Dobra oglaševalska akcija je tista, pri kateri se zamisliš in ki ostane v tvojih mislih še dolgo časa. Tista, kjer se zalotiš, da razmišljaš o problematiki in želiš pomagati. In prav vsi lahko pomagamo – politiki, podjetja in potrošniki,« je ob podelitvi nagrad povedala Dita Charanzová, podpredsednica Evropskega parlamenta.

Nagrajenci so:

»Signalizirajte za pomoč« (»Signal For Help«), agencija: Juniper Park\TBWA, oglaševalec: Kanadsko združenje žensk

»Ne spomnim se« (»I don’t remember«), agencija: HOY Havas Buenos Aires, oglaševalec: A.L.M.A. Alzheimer’s Disease Association (Argentina)

»Obraten selfi« (»Reverse Selfie), agencija: Ogilvy London, oglaševalec: Unilever UK

»Ulov dneva 2050« (»Catch of the Day 2050«), agencija: Ogilvy Social.Lab Amsterdam, oglaševalec: Sea Shepherd Conservation Society (Nizozemska)

»Skrivalnice« (»Hide-and-seek«), agencija: Hjaltelin, Stahl & Co., oglaševalec: Save The Children (Norveška in Danska)

»Dajte me iz škatlice« (»Unbox Me«), agencija: FCB India + FCB Chicago, oglaševalec: UNAIDS (Indija)

»Ne izberite izumrtja« (»Don’t Choose Extinction), agencija: Activista Los Angeles, oglaševalec: Razvojni program Združenih narodov (ZDA)

Posebna nagrada za mlade: »ReStory«, agencija Happiness, oglaševalec: Zavezništvo FCB za Canon (Belgija)

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji