»Sedežna garnitura je več kot le sedišče«
Srce vsakega doma je dnevna soba, ki je zaradi dinamičnega življenskega sloga, ki ga živimo, še pomembnejša, kot je bila včasih. »Dnevne sobe so danes prostor za počitek, druženje, pisarne, igralnice za otroke in celo spalnice,« pravijo v podjetju FEYDOM.
Tina Guček
Njihova vizija temelji na praktičnosti, uporabnosti, unikatnosti in modularnosti. »Naš navdih so naše stranke, ki se iz leta v leto spreminjajo, zato nenehno posodabljamo našo ponudbo materialov, nadgrajujemo svoje izdelke in poskušamo zadostiti vsem potrebam,« pravijo pri FEYDOM-u.
Od začetkov leta 2006, ko so izdelki nastajali v delavnici, namenjeni podpori nenehnim inovacijam, je ideja FEYDOM-a prerasla v tovarno, ki na več kot 4.000 kvadratnih metrih zaposluje več kot 200 ljudi. V njej izdelujejo sedežne garniture, med katerimi je vsaka izdelana ročno in je unikat, saj ima posebne oblike sedalnih elementov, ki se sestavljajo na vse mogoče načine. Unikatni sistemi spenjanja samih elementov, premikanja naslonov in delov garniture omogočajo končnim kupcem, da si lahko svojo sedežno garnituro sestavijo sami iz že obstoječih elementov in jo v svojem domu tudi po želji premikajo in tako spreminjajo funkcionalnost.
»Sedežna garnitura je osrednji del vsake dnevne sobe, zato verjamemo, da mora biti več kot le sedišče. Naše poslanstvo je zasnova in razvoj modularnih, multifunkcionalnih, prilagodljivih, udobnih in trajnih garnitur,« povejo in dodajo, da je vsaka zofa FEYDOM lahko postavljena v kotno ali U postavitev, v več počivalnikov ali ločenih dvosedov in seveda v ležišče, ki je pri večini sedežnih garnitur primerno tudi za vsakodnevno spanje. »Je pa vse seveda odvisno od dimenzije in oblike prostora, v katerega želimo postaviti sedežno garnituro. Veliko razvoja smo usmerili v snemljive in pralne prevleke, kar pomeni, da si lahko svojo zofo popolnoma preoblečete v nov material ali barvo ali pa prevleke le operete doma v pralnem stroju na 30 stopinjah brez centrifuge,« pripovedujejo.
Unikatne sedežne garniture brez mehanizmov
V močni konkurenci na trgu opozarjajo nase prav s kakovostnimi izdelki, saj so vsi modeli sedežnih garnitur zares premišljeno zasnovani in nagrajeni z večimi svetovnimi nagradami za design. Razvoj enega modela sedežne garniture jim včasih vzame tudi več let, saj do popolnosti pilijo funkcionalnost, pobrobnosti in praktičnost v vseh pomenih (med katerimi so najbolj pomembni uporaba, proizvodnja in pakiranje). Njihovo vodilo je, da končnemu kupcu pomagajo pri njegovem življenskem slogu, njihova posebnost pa, da kljub temu, da lahko sedežne garniture premikaš na vse mogoče načine, te ne vsebujejo nobenih mehanizmov. »Na trgu je res poplava vseh mogočih sedežnih garnitur, zato sta naš zaščiten dizajn in unikatnost naša velika prednost in ločnica od drugih proizvajalcev,« so prepričani.
Največja prednost: praktične, snemljive in pralne prevleke
Njihovo ciljno občinstvo so vsi, ki potrebujejo lepo in udobno sedežno garnituro za domačo uporabo, za pisarne ali pa hotele oziroma apartmaje. Večina njihovih strank kot največjo prednost njihovih izdelkov omenja praktičnost snemljivih in pralnih prevlek, všeč pa jim je tudi dejstvo, da lahko samo obliko ves čas prilagajaš in po potrebi elemente tudi dokupiš.
Potencialne kupce najpogosteje in najbolj učinkovito nagovarjajo tam, kjer lahko sedežno garnituro predstavijo s sliko ali videoposnetkom. »Na ta način lahko zares dobro predstavimo samo funkcionalnost in to našo unikatnost spreminjaja pozicij samih elementov. Trenutno smo najbolj prisotni na Meti in Googlu, nam je pa pomembno tudi to, da nas stranke vidijo v živo. Zato pripravljamo pop-up trgovine, hodimo na sejme, stranke nas pa lahko obiščejo tudi v našem salonu v Ljubljani v BTC-ju,« pravijo.
Vse oglase, videoposnetke, slike in oglaševalske akcije ustvarijo sami, saj je njihova ekipa kreativcev velika, v prihodnosti pa ne izključujejo tudi sodelovanj z agencijami.
Ena od njihovih vrednot je tudi trajnost
V svojem poslovanju veliko stavijo tudi na trajnost, saj za vsako izdelano sedežno garnituro posadijo drevo. Verjamejo namreč, da če naravi ne vrnejo vsaj toliko, kot so vzeli, niso postavili trajnostnega poslovnega modela. Svoj gozd FEYDOM tako vsako leto povečajo za približno 10.000 dreves. »Toda skrb za okolje se tukaj ne zaključi. Tovarno poganja stoodstotna sončna energija, dodajamo materiale iz reciklirane plastike in stremimo k zero waste programu in pakiranju,« še povejo in ob koncu pogovora izpostavijo enega od izdelkov, ki so nastali v okviru zero waste programa. Gre za tabure za hišne ljubljenčke PAKS, ki je narejen izključno iz ostankov, ki nastanejo pri izdelavi sedežnih garnitur.
Kakšni so trendi?
V FEYDOM-u pravijo, da se v zadnjih letih gradnja spreminja. Dnevne sobe so povezane s kuhinjo in jedilnico, tako da stranke iščejo sedežne garniture, ki so lahko na sredini prostora in se tako odpirajo v vse smeri oziroma nudijo možnost zimske postavitve (v času, ko uporabljajo kamin) in pa letne postavitve. Glede barv so trenutno najbolj modni beli, bež in svetlo sivi odtenki. Kupci sicer bolj kot trende upoštevajo dimenzijo in funkcionalnost prostora, tako da je v FEYDOM-u vsak nakup zares individualen.
Članek je bil izvorno objavljen v tiskani reviji Marketing magazin, december 2023, #510. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.