z
Aktualno

SEMPL bo letos slavil potrpežljivost in postopno delo

SEMPL obiskovalcem dogodka in blagovnim znamkam obeta priložnost, da se poglobijo v izzive, ki jih prinaša sodobna neučakanost, in odkrijejo nove poti, kako z dolgoročnim pristopom doseči trajnostne rezultate.

Rdeča nit konference

Regijska konferenca medijskih trendov SEMPL, ki bo 14. in 15. novembra 2024 v Grand hotelu Bernardin v Portorožu, se bo letos osredotočila na vprašanje, kako lahko blagovne znamke v obdobju nepotrpežljivosti bolje pritegnejo občinstvo in dosežejo učinkovite rezultate. Z rdečjo nitjo dogodka je povezana tudi njegova grafična podoba – motiv školjke in biserov ponazarja pomen potrpežljivega in postopnega dela. Tako kot biser nastaja dolgo časa in simbolizira naravni trud, je tudi uspeh rezultat dolgoročnih prizadevanj, na katere se je vredno osredotočiti.

Znana je tudi žirija za nagrade Sempler

Kdo je pri snovanju medijskih strategij najboljši v regiji, bo ocenjevala 10-članska žirija, ki ji bo tokrat predsedovala Nermina Mašala Kelić, izvršna direktorica medijske agencije UM Sarajevo. Pri ocenjevanju ji bodo pomagali Aleš Muhič, direktor trženja v medijski hiši Pro Plus,  Gregor Draksler, direktor oglaševanja in marketinga ter skrbnik marketinga na nivoju Skupine Emil Frey v podjetju P Automobil Import,  Sanja Garaj Miloš, vodja korporativnega trženja v Skupini Podravka iz Hrvaške,  Jelena Milinković, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke v Atlantic Grupi,  Mair Oruč, direktor agencije LUNA\TBWA Sarajevo,  Barbara Pagon, medijska direktorica v agenciji Futura DDB,  Viktorija Radojević Mavrič, direktorica področja marketinga v Mercatorju,  Dragana Todorović, vodja oddelka za medijsko in prodajno trženje v družbi A1 Srbija, in Tamma Žbontar, medijska direktorica v agenciji Pristop media.

Predsednica žirije je napovedala, da bo pri ocenjevanju pozorna predvsem na to, da kampanje pripovedujejo zgodbe, s katerimi se lahko občinstvo poistoveti na osebni ravni, torej na takšne, ki vzbudijo čustva in nam ostanejo trajno v spominu.

 

Sistem za prijavo strokovnih del je odprt do 15. oktobra 2024.

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji