Skrb za pomlajevanje znamke je nenehen proces
V drugem delu serije člankov o tem, kako blagovne znamke s tradicijo skrbijo za pomlajevanje blagovne znamke, smo se pogovarjali s predstavnikoma Skupine Triglav in Telekoma Slovenije.
Tina Guček
Alan Šćuric, vodja tržnega komuniciranja v Telekomu Slovenije, pravi, da je Telekom Slovenije že več kot 30 let nosilec tehnološkega razvoja v Sloveniji, hkrati z razvojem tehnologij, storitev in rešitev ter posledično spreminjajočimi se komunikacijskimi potrebami uporabnikov pa se pomlajujejo tudi sami in njihova znamka. »V tem okviru je naša skrb za pomlajevanje znamke nenehen proces. Mladi so kreatorji trajnostne prihodnosti. Zato skrbimo, da najmlajšim zagotavljamo varen prvi vstop v svet mobilne telefonije in interneta in da jim skupaj s starši omogočamo postopno in brezskrbno opolnomočenje. Za mlade med 15. in 31. letom pa smo zasnovali inovativen mobilni paket SUPR, ki je posebej prilagojen njihovim potrebam – z neomejenim prenosom podatkov, pogovorov in sporočil, hitrim internetom in brez vezave jim omogočamo in zagotavljamo popolno svobodo. Ob tem lahko mladi svoje gigabajte, tako kot uporabniki naših drugih mobilnih paketov, podarijo bližnjim ali prijateljem, ki so naročniki Telekoma Slovenije,« je povedal za MM.
Tudi v komunikacijski nagovor vpletajo, kar je mladim blizu. To so dobre vsebine in dobre zgodbe; vključujejo svoje sponzorirance, športnike, vplivneže ali zaposlene. Ker ugotavljajo, da mladih klasično oglaševanje pretirano ne zanima, velik poudarek namenjajo komunikaciji z njimi na družbenih omrežjih, kjer je letos v ospredju TikTok, aktivni pa so tudi na YouTubu, Instagramu in drugod.
»Ni nam vseeno«
V Skupini Triglav pravijo, da jim nadgradnja poslovne strategije s še večjo osredotočenostjo na stranko, pospešeno digitalizacijo in trajnostnimi prizadevanji daje smer za postavitev strategije blagovne znamke podjetja, pri čemer gre pravzaprav za tri povezane znamke: korporativno znamko podjetja, produktno znamko in znamko delodajalca.
»Zaupanje v blagovno znamko Triglav sicer gradimo in ustvarjamo več generacij in že več kot 120 let. Tudi zato smo se prenove krovne znamke lotili na celovit način, načrtno in strateško ter s pomočjo poglobljenih intervjujev, raziskav in analiz dobili odgovore na vprašanja, zakaj smo tu, za kaj se zavzemamo in kako želimo delovati v prihodnje. S prenovljeno blagovno znamko želimo poudariti naš osebni pristop in z zavarovanji povezane storitve, ljudem pa sporočiti, da nam ni vseeno. Znamki Triglav, ki jo odlikujejo močan značaj, odločnost, tradicija, stabilnost, kredibilnost in zanesljivost, tako dodajamo poteze empatije, zaščite in mentorstva tako do sodelavcev, strank kot poslovnih partnerjev,« pravijo in dodajajo, da je nadgrajena identiteta Skupine Triglav rezultat njihovih skupnih ugotovitev in zaobljub, kot sta delovanje v smeri enotne organizacijske kulture in skrb za stranko.
Verjamejo, da bodo lahko tako še bolj uspešno naslavljali mnoge (poslovne) izzive, med njimi prehod s tradicionalnega načina poslovanja v storitveno naravnan poslovni model ter premik v privlačno, fleksibilno in tehnološko podobo podjetja, ki razume pomen prilagajanja in je blizu tudi mlajši populaciji.
Mladi pričakujejo enostavne, a varne storitve
Njihove stranke, med kateri je tudi mlajša generacija, pričakujejo enostavne, a varne storitve, ki so jim na dosegu z nekaj kliki na domačem računalniku ali mobilni napravi. To jim omogočajo z razvojem sodobnih tehnoloških rešitev in nadgradnjo storitev, ki temeljijo na celoviti digitalni preobrazbi njihovega poslovanja. Poleg tega se zavedajo, da bo na trgu dela v prihodnje lahko uspešen samo odgovoren delodajalec, ki spremlja trende in se jim zna prilagajati, hkrati pa gradi in neguje tudi svojo podobo ter je privlačen za kadre, ki jih išče. (Mladim) bodočim sodelavcem tako lahko (po)nudijo priložnost razvoja (strokovne) kariere in izobraževanja, mentorstvo, ustvarjalno in dinamično delovno okolje, omogočajo delo v stabilnem, varnem, uglednem, družini prijaznem podjetju z uravnovešenim službenim in zasebnim življenjem, pa tudi možnost prehajanja na druga področja, ne nazadnje celo v druge države, kjer deluje Skupina Triglav.