Skupina Havas Media z meritvami pozornosti proti digitalnim odpadkom
Meritve pozornosti niso le dragoceno in učinkovito orodje za medijsko načrtovanje, temveč tudi zaveza k zmanjšanju ogljičnega odtisa in trajnostnemu razvoju.
Kaja Kovič
V Skupini Havas Media (HMG) so pred nekaj dnevi sklenili globalno partnerstvo s podjetjem Lumen Research, ki z najsodobnejšo tehnologijo vrhunskih zmogljivosti raziskuje in sledi očem v oglasni industriji. Njihova tehnologija pretvori telefonsko ali računalniško spletno kamero v visokokakovosten senzor za sledenje očem in tako bolj spozna vsakega uporabnika. Za napovedovanje in spoznavanje spletnega občinstva uporabljajo napredne tehnike strojnega učenja.
Skupaj s Havas Medio bodo ustvarili vrsto orodij, ki bodo omogočala načrtovanje, nakup in optimizacijo medijskih zakupov na 150 trgih po vseh svetu. Ob podpisu sodelovanja so se zavezali, da bodo naročnikom zagotavljali med 3- do 10-kratno povečano učinkovitost stopnje vpletenosti ciljnega občinstva.
Oglaševalske akcije učinkovitejše, cenejše in prijaznejše do okolja
Na splošno je uporaba meritev pozornosti pri načrtovanju medijskih zakupov privlačna za HMG, saj bo zmanjšala neučinkovito oglaševanje. »Ob novih podatkih bomo zakupljene vsebine v nekem določenem formatu, ki jih verjetno nihče ni pogledal, takoj odstranili in ustvarili pametnejši oglaševalski model,« pove Jon Waite, globalni vodja aktivacije v skupini. »Glede na to, da je povprečna oseba izpostavljena nekje med 4.000 in 10.000 sporočilom na dan, je nemogoče, da smiselno vsrkajo prav vsa, zato smo prešli na raziskovanje pozornosti,« dodajo.
Ugotovili so, da lahko v oglaševalskih akcijah, v katerih natančano opredelijo, kje je visoka pozornost spletnih obiskovalcev, uporabijo manj prikazov za doseg enakih rezultatov. To pa na splošno pomeni manj digitalnih odpadkov, saj bodo ob uporabi te tehnologije izločili vse elemente marketinških akcij, na katere nihče ni pozoren. V imenu ustvarjanja kakovostnega in učinkovitega oglaševanja bodo tako naredili nekaj dobrega ne le za naročnike, temveč tudi za planet – digitalna tehnologija je namreč odgovorna za kar 5 odstotkov izpustov toplogrednih plinov, odstotek pa se z leti povečuje.