K
Aktualno

Skupina Triglav: Ob zlatih odličjih tudi velika nagrada

Digitalno letno poročilo Skupine Triglav »Tri vrednote. Eno Zaupanje« je prejelo tri zlata odličja s strani mednarodne žirije na ocenjevanju IADA v Londonu ter veliko nagrado za najboljšo rešitev v regiji Vzhodna Evropa s strani Arc Awards.

Digitalnemu letnemu poročilu Skupine Triglav za leto 2021 z naslovom »Tri vrednote. Eno Zaupanje« je Arc Awards, globalno komunikacijsko ocenjevanje letnih poročil, dodelilo tudi veliko nagrado za najboljšo rešitev v regiji Vzhodna Evropa. Pred tem mu je pripelo tri zlata odličja v posamičnih kategorijah, trikrat ga je z zlatom nagradila tudi mednarodna žirija na ocenjevanju IADA v Londonu.

Pri 36. ocenjevanju preko 1600 prijav za Arc Awards, New York, je sodelovalo 64 direktorjev služb za odnose z vlagatelje, finančnih direktorjev in uveljavljenih avtorjev iz 17 držav. Pravkar so razglasili tudi 15 regijskih zmagovalcev in Triglavovemu poročilu pripeli naziv najboljšega v regiji Vzhodna Evropa. Člani obeh mednarodnih žirij so Skupino Triglav in Studio Kernel z zlatom nagradili skupaj šestkrat, vselej za celostno komunikacijsko rešitev in kakovost vizualnega podajanja informacij tako v PDF različici kot na spletnem mestu letnega poročila, IADA pa mu je zlato podelila tudi za uporabo fotografije in videa.

Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica službe za trženjsko komuniciranje v Zavarovalnici Triglav, je ob tem povedala: »V nagovoru letnega poročila smo poudarili rastoče zaupanje ključnih deležnikov, dobre rezultate in trajnostno vizijo delovanja Skupine in Zavarovalnice. Posvetili smo ga uresničevanju naših vrednot – odzivnosti, zanesljivosti in enostavnosti, v vseh segmentih poslovanja. Z njimi smo dosegli visoko stopnjo zaupanja in zadovoljstva tako strank kot zaposlenih.« Iz Studia Kernel pa so ob tem pojasnili: » Podajanje javnih razkritij o poslovanju se v zadnjem obdobju precej spreminja. Zaradi poročanja o trajnostnih vidikih se približuje širšemu krogu deležnikov in vključuje prednosti digitalnih medijev. Komunikacijski vidiki ter uporabniška izkušnja so pridobili veljavo, s te perspektive pa kakovost rešitev ocenjujeta tudi obe mednarodni žiriji.«

d

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji