z
Aktualno

Slovenci na dom vse raje naročamo zdrave obroke

Woltova najnovejša raziskava kaže, da so pri Slovencih poleg burgerjev in pic vse bolj priljubljeni zdravi obroki.

Wolt, ponudnik dostave hrane in hitre trgovine, letos praznuje peto obletnico delovanja v Sloveniji. V tem času so pomembno prispevali k preoblikovanju dostavnih trendov v državi, ki jih redno preučujejo in beležijo. Po besedah Clemensa Bruggerja, direktorja Wolta v Sloveniji, želijo tako slediti trendom kot jih tudi oblikovati ter uporabnikom ponujati širok nabor izdelkov in storitev, ne glede na njihovo lokacijo. Ob obletnici so tudi letos analizirali spremembe v naročanju na dom ter raziskali razlike in prihodnje trende v posameznih mestih.

Trend, ki je prevzel ljubitelje zdravih obrokov

Slovenci sicer še vedno najraje posegamo po burgerjih s sirom in klasičnih picah s šunko in gobicami, zadnje leto pa je prineslo spremembo. Zdrave sklede (bowle) so namreč izrinile priljubljene azijske jedi in osvojile tretje mesto med največkrat naročenimi jedmi.

Uporabniki Wolta največ skled naročijo v Ljubljani, kjer je najbolj priljubljena izbira tako imenovana fitnes skleda, sicer pa njihova priljubljenost raste tudi v drugih mestih po Sloveniji; to dokazuje tudi rast ponudnikov tovrstnih jedi po vsej državi.

Dostava živil? V Mariboru mleko, v Celju pivo.

Uporabniki Wolta imajo na voljo tudi možnost dostave živil in drugih dobrin iz trgovin, ki omogoča priročen način nakupovanja kar od doma. Kot kažejo podatki raziskave, uporabniki najpogosteje naročajo živila, kot so banane, žemljice in mleko. Med mesti se pojavljajo zanimive razlike – Ljubljančani najraje naročajo banane, v Mariboru je med zelo priljubljenimi mleko, v Murski Soboti in Celju pa pivo. V Kopru in Izoli so najpogostejša izbira kajzerice, v Kranju sir, medtem ko v Novem mestu ljudje pogosto posegajo po vodi.

Zanimivo, poleg hrane in živil so uporabnikom na voljo tudi številni drugi izdelki, kot so elektronika, gospodinjski aparati, električni skiroji, projektorji in celo pametni telefoni. Najdražji izdelek, prodan v zadnjem letu, je bil električni skiro v vrednosti 800 evrov, medtem ko je najdražji izdelek v petih letih pametni telefon za 1.800 evrov.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji