Alps. Adriatic. Amazing
Aktualno

Slovenija, Avstrija in Hrvaška se z združenimi močmi predstavljajo Američanom

Nacionalne turistične organizacije Slovenije, Avstrije in Hrvaške s prvo skupno promocijsko kampanjo »Alps. Adriatic. Amazing.« krepijo prepoznavnost na trgu ZDA.

Kot pravijo, je cilj kampanje povečati prepoznavnost teh držav kot »nepozabnih destinacij za ameriške popotnike ter hkrati krepiti položaj Evrope kot najbolj priljubljene potovalne destinacije na svetu.« Kampanja vključuje digitalno oglaševalsko akcijo v ameriškem potovalnem mediju Condé Nast Traveller in skupno promocijo na novembrskem poslovnem dogodku s področja luksuznega turizma v ZDA. Nagovarja zlasti individualne ameriške popotnike z višjo kupno močjo, ki iščejo trajnostne in avtentične potovalne izkušnje s pridihom sodobnega luksuza.

Condé Nast Traveller

Kampanja na spletni strani Condé Nast Traveller (zajem zaslona).

Kot pravi mag. Maja Pak Olaj, direktorica Slovenske turistične organizacije (STO), smo lani  v Sloveniji zabeležili 28-odstotno rast prenočitev ameriških gostov in njihovo najvišje število doslej. Ameriške turiste v Sloveniji najbolj zanimajo butična, presonalizirana, avtentična doživetja, doživetja kulture in aktivna doživetja v naravi ter produkti, ki v ospredje postavljajo hrano in vino. V Sloveniji najbolj cenijo pristno naravno okolje, gostoljubje prebivalcev in varnost. »Letos beležimo nadaljnjo 17-odstotno rast, kar potrjuje naraščajoče zanimanje ameriških turistov za našo državo. Ciljno usmerjene promocijske aktivnosti na trgu ZDA smo tokrat nadgradili s skupno promocijsko kampanjo treh držav, saj verjamemo, da lahko na oddaljenih trgih, kot so ZDA, z združevanjem moči dosežemo še vidnejše rezultate,« pravi.

Kampanja »Alps. Adriatic. Amazing.« pripoveduje zgodbo regije, ki se razteza od Alp do Jadrana, Slovenija pa se v njej predstavlja kot »zeleno srce Evrope, ki združuje živahen urbani utrip in dih jemajočo naravo«.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji