Alps. Adriatic. Amazing
Aktualno

Slovenija, Avstrija in Hrvaška se z združenimi močmi predstavljajo Američanom

Nacionalne turistične organizacije Slovenije, Avstrije in Hrvaške s prvo skupno promocijsko kampanjo »Alps. Adriatic. Amazing.« krepijo prepoznavnost na trgu ZDA.

Kot pravijo, je cilj kampanje povečati prepoznavnost teh držav kot »nepozabnih destinacij za ameriške popotnike ter hkrati krepiti položaj Evrope kot najbolj priljubljene potovalne destinacije na svetu.« Kampanja vključuje digitalno oglaševalsko akcijo v ameriškem potovalnem mediju Condé Nast Traveller in skupno promocijo na novembrskem poslovnem dogodku s področja luksuznega turizma v ZDA. Nagovarja zlasti individualne ameriške popotnike z višjo kupno močjo, ki iščejo trajnostne in avtentične potovalne izkušnje s pridihom sodobnega luksuza.

Condé Nast Traveller

Kampanja na spletni strani Condé Nast Traveller (zajem zaslona).

Kot pravi mag. Maja Pak Olaj, direktorica Slovenske turistične organizacije (STO), smo lani  v Sloveniji zabeležili 28-odstotno rast prenočitev ameriških gostov in njihovo najvišje število doslej. Ameriške turiste v Sloveniji najbolj zanimajo butična, presonalizirana, avtentična doživetja, doživetja kulture in aktivna doživetja v naravi ter produkti, ki v ospredje postavljajo hrano in vino. V Sloveniji najbolj cenijo pristno naravno okolje, gostoljubje prebivalcev in varnost. »Letos beležimo nadaljnjo 17-odstotno rast, kar potrjuje naraščajoče zanimanje ameriških turistov za našo državo. Ciljno usmerjene promocijske aktivnosti na trgu ZDA smo tokrat nadgradili s skupno promocijsko kampanjo treh držav, saj verjamemo, da lahko na oddaljenih trgih, kot so ZDA, z združevanjem moči dosežemo še vidnejše rezultate,« pravi.

Kampanja »Alps. Adriatic. Amazing.« pripoveduje zgodbo regije, ki se razteza od Alp do Jadrana, Slovenija pa se v njej predstavlja kot »zeleno srce Evrope, ki združuje živahen urbani utrip in dih jemajočo naravo«.

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji