Slovenija zelo uspešna na festivalu White Square
Na mednarodnem festivalu kreativnosti White Square sta veliko nagrado dobili deli iz Kitajske in Rusije, Slovenija pa je dobila 3 zlate (dve Agencija 101 in eno SHIFT), srebrno (SHIFT) in 2 bronasti nagradi (Agencija 101 in Saatchi&Saatchi Ljubljana).
Med nagrajenci velja izpostaviti prejemnika velike nagrade – to sta deli »Človek, ki je zavrgel zlati riž« (»The Man Who Threw Away Golden Rice«) agencije Shanghai Tianyukong Advertising in »V Rusiji ni mučenja« (»There Is No Torture In Russia«) agencije Zebra Hero, seveda pa tudi slovenske nagrajence; to so:
- v kategoriji doseg (podkategorija izkušnja znamke in aktivacija) je zlato nagrado prejela akcija »Vi ste glavni čez dan, mi pa proti jutru.« Agencije 101 za Burek Olimpija;
- v kategoriji komuniciranje (podkategorija radio in avdio) so zlato nagrado prejele »Lahkonočnice, ki opozarjajo na medvrstniško nasilje« agencije SHIFT za A1 Slovenija;
- v kategoriji digitalno in mobilno oglaševanje (podkategorija mobilna orodja) je zlato nagrado prejelo delo Agencije 101 »Mastercardov vozniški žvižg« za Mastercard;
- v kategoriji sprememba na boljše (družbeno odgovorni projekti) so srebrno nagrado prejele »Lahkonočnice, ki opozarjajo na medvrstniško nasilje« agencije SHIFT;
- v kategoriji kreativna uporaba medijev (podkategorija dogodki) je »Mastercardov vozniški žvižg« Agencije 101 prejel bronasto nagrado;
- v kategoriji komuniciranje (podkategorija film) je bronasto nagrado prejela »Deklica z barvicami« agencije Saatchi&Saatchi Ljubljana za NLB;
- v kategoriji družbenih omrežij in vplivnežev (podkategorija soustvarjanje in vsebina, ki jo ustvarijo uporabniki) je v ožji izbor prišlo Pristopovo delo »Make AI-Generated Art, Not Human-Generated War« za dobrodelno platformo Truhoma;
- v kategoriji tisk in zunanje oglaševanje (podkategorija ilustracije) pa je v ožji izbor prišel »Fazan« agencije Aritmija za vinsko hišo Doppler.
Na festival White Square sta bili prijavljeni 802 deli iz osemnajstih držav, za nagrade pa so se dela potegovala v osmih kategorijah. Ocenjevale so jih tri mednarodne žirije: kreativna žirija, žirija za marketing in digitalne rešitve ter žirija za množične medije. V prvi je bil slovenski predstavnik Zoran Gabrijan, kreativni direktor v agenciji Futura DDB, v tretji pa Simona Kruhar Gaberšček, glavna in odgovorna urednica Marketing magazina.