Slovenska NFT-akcija zagotovila 158 paketov hrane ukrajinskim družinam
V kreativni akciji NFT so zbrali 6.320 EUR, s katerimi je bilo kupljenih 158 paketov s hrano, ki so bili že dostavljeni na ukrajinsko veleposlaništvo in razdeljeni v samo nekaj urah.
Slovenska oglaševalska zbornica je v sodelovanju s podjetji Mastercard, Truhoma in Kalmia pozvala vse oglaševalske agencije in ustvarjalce, da združijo moči in s kreativnimi rešitvami pomagajo ljudem v stiski. Preko kreativnega natečaja so bila zbrana številna dela, ki so bila pretvorjena v NFT-je in nato preko platforme Truhoma ponujena širši javnosti.
Paketi razdeljeni v nekaj urah
Zbrali so 6.320 EUR, s katerimi so kupili 158 paketov s hrano, ki so jih dostavili na ukrajinsko veleposlaništvo in razdeljeli v nekaj urah. Prejele so jih ukrajinske družine v stiski, ki so našle svoje začasno zatočišče v Sloveniji.
»Ob tej priložnosti se še enkrat iskreno zahvaljujem vsem donatorjem za nakup NFT-jev, vsem snovalcem, ki ste oddali svoja dela, in žiriji za opravljen izbor najustreznejših rešitev. Truhoma je skupaj s SOZ poskrbela, da so vsa zbrana sredstva prispela do družin, ki potrebujejo pomoč. Poleg dobrodelne note projekta me še posebej veseli, da je pod okriljem SOZ-a tokrat oglaševalska industrija združila moči za pomoč ukrajinskim družinam v stiski. Projekt predstavlja lep preplet dveh zelo aktualnih tem v kontekstu oglaševanja – družbene odgovornosti in dobrodelnosti, ki sta v zadnjih letih postali pomembna stalnica oglaševanja, in NFT-jev, ki so trenutno eden od najopaznejših pokazateljev bliskovitega razvoja digitalnega okolja in znanilci interneta 3.0,« je poudaril Dino Zupančič, predsednik Slovenskega združenja oglaševalskih agencij.
Projekti solidarnosti, ki vključujejo znanje in veščine strokovnjakov iz sveta oglaševanja in širše, bodo postali stalnica, še dodajo v SOZ-u.