sto
Aktualno

Slovenska STO in hrvaška HTZ s skupno promocijsko kampanjo v ZDA

Slovenska turistična organizacija (STO) in Hrvaška turistična skupnost (HTZ) sta se odločili za skupno promocijsko kampanjo »Naturally Yours – taste, feel, love«. Njen cilj je krepitev pozicije obeh držav kot turističnih destinacij na ameriškem tržišču.

Kampanja vključuje skupno podstran na spletni strani VisitEurope.com ter aktivnosti digitalnega oglaševanja v ameriških medijih Conde Nast Traveler in Wanderlust, na njihovih platformah in profilih na družbenih omrežjih.

Predvidena je tudi ločena oglaševalska kampanja na spletnem družbenem omrežju YouTube, za katero bodo ustvarili skupne promocijske video posnetke. Konec leta bodo aktivnosti zaključili s skupno delavnico za najpomembnejše agente in partnerje na ameriškem trgu.

Maja Pak, direktorica STO, je ob tem povedala, da so ZDA najpomembnejši oddaljeni trg slovenskega turizma. »Na ameriškem trgu STO s kontinuiranimi in ciljno usmerjenimi aktivnostmi nagovarja zlasti zahtevnejše goste: izvaja globalno digitalno kampanjo, sodeluje z združenji, kot so združenje ameriških organizatorjev potovanj USTOA in združenji za luksuzni turizem Virtuoso in Signature, z mediji, kot sta National Geographic in CNN, ter v Sloveniji gosti ameriške organizatorje potovanj in novinarje,« pravi. Dodaja, da Sloveniji vrata na ameriški trg široko odpira tudi naš košarkarski zvezdnik in ambasador slovenskega turizma Luka Dončić. Aprila so v sodelovanju z Dončićevim klubom Dallas Mavericks v Teksasu skupaj s partnerji ponovno izvedli odmeven promocijski dogodek I feel Slovenia Night, ki ga je spremljala promocijsko-investicijska konferenca z delavnico slovenskega turizma. V sodelovanju s HTZ in ETC pa intenzivne aktivnosti na tem trgu še nadgrajujejo. 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji