Slovenska STO in hrvaška HTZ s skupno promocijsko kampanjo v ZDA
Slovenska turistična organizacija (STO) in Hrvaška turistična skupnost (HTZ) sta se odločili za skupno promocijsko kampanjo »Naturally Yours – taste, feel, love«. Njen cilj je krepitev pozicije obeh držav kot turističnih destinacij na ameriškem tržišču.
Kampanja vključuje skupno podstran na spletni strani VisitEurope.com ter aktivnosti digitalnega oglaševanja v ameriških medijih Conde Nast Traveler in Wanderlust, na njihovih platformah in profilih na družbenih omrežjih.
Predvidena je tudi ločena oglaševalska kampanja na spletnem družbenem omrežju YouTube, za katero bodo ustvarili skupne promocijske video posnetke. Konec leta bodo aktivnosti zaključili s skupno delavnico za najpomembnejše agente in partnerje na ameriškem trgu.
Maja Pak, direktorica STO, je ob tem povedala, da so ZDA najpomembnejši oddaljeni trg slovenskega turizma. »Na ameriškem trgu STO s kontinuiranimi in ciljno usmerjenimi aktivnostmi nagovarja zlasti zahtevnejše goste: izvaja globalno digitalno kampanjo, sodeluje z združenji, kot so združenje ameriških organizatorjev potovanj USTOA in združenji za luksuzni turizem Virtuoso in Signature, z mediji, kot sta National Geographic in CNN, ter v Sloveniji gosti ameriške organizatorje potovanj in novinarje,« pravi. Dodaja, da Sloveniji vrata na ameriški trg široko odpira tudi naš košarkarski zvezdnik in ambasador slovenskega turizma Luka Dončić. Aprila so v sodelovanju z Dončićevim klubom Dallas Mavericks v Teksasu skupaj s partnerji ponovno izvedli odmeven promocijski dogodek I feel Slovenia Night, ki ga je spremljala promocijsko-investicijska konferenca z delavnico slovenskega turizma. V sodelovanju s HTZ in ETC pa intenzivne aktivnosti na tem trgu še nadgrajujejo.