expo dubai2
Aktualno

Slovenski paviljon je pripravljen na prve obiskovalce

Danes se bo s slovesnostjo, na kateri ne bo manjkalo zvezdniških imen, začel težko pričakovani Expo 2020, ki ga tokrat prvič gosti ena od arabskih držav.

V Dubaju se bo med 1. oktobrom letos in 31. marcem prihodnje leto predstavila tudi Slovenija. S paviljonom, ki stoji v trajnostnem segmentu razstave, svetu sporoča zgodbo o zeleni in pametni deželi v srcu Evrope. Slovenski paviljon je v preteklih dneh že gostil številne visoke obiske predstavnikov drugih sodelujočih držav, kar napoveduje živahno dogajanje vseh šest mesecev trajanja Expa.

expo2020.3

Slovenija se v Dubaju predstavlja z geslom »Slovenia. Green and Smart Experience«, s čimer poudarja trajnostno, sodobno in ustvarjalno plat slovenskega značaja. Svetovno javnost nagovarja z zgodbami, ki govorijo o edinstvenem prepletu neokrnjene narave, znanja, inovacij in prebojnega gospodarstva. »Slovenski paviljon je na privlačni lokaciji blizu enega od vhodov na prizorišče razstave, že na prvi pogled pa zbuja pozornost s prepoznavnim videzom, zeleno fasado, v katero je vsajenih kar 45.000 sadik rastlin in leseno streho, ki je v celoti izdelana iz slovenskega lesa. Trajnostno zasnovani paviljon, pod katerega se podpisuje skupina arhitektov – Robert Klun, Sandi Pirš in sodelavci, zgradilo pa ga je slovensko podjetje Riko v sodelovanju s številnimi podizvajalci iz Slovenije in tujine, vabi obiskovalce tudi s hladom, ki ga nudi bazen, ki ga obdaja, predvsem pa vrsto zanimivih interaktivnih vsebin v vseh treh etažah objekta,« je povedal Matic Volk, generalni komisar Slovenija za Expo.

expo3

Organizatorji dubajskega Expa, ki ga je pandemija zamaknila za eno leto, pričakujejo več kot 25 milijonov obiskovalcev z vsega sveta, med njimi pa bo tudi del uredniške ekipe MM-a. V naslednji številki MM-a, ki izide konec oktobra, boste tako lahko prebrali obširno poročilo iz Dubaja.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji