Slovenski turistični organizaciji sedem nagrad za odličnost v promociji turizma
Slovenska turistična organizacija (STO) je za odličnost promocijsko-komunikacijskih akcij in orodij v turizmu na mednarodnem tekmovanju The Golden City Gate prejela štiri zlata in tri srebrna priznanja.
Nagrade The Golden City Gate tradicionalno podeljujejo v okviru mednarodne turistične borze ITB Berlin. Letos je bilo na izbor prijavljenih 121 del iz 23 držav, Slovenija pa je poleg sedmih, ki jih je prejela STO, dobila še eno, in sicer zlato nagrado, ki jo je za promocijski video dobila destinacija Posočje.
»Veseli in ponosni smo, da je vseh sedem prijavljenih oglaševalskih akcij in komunikacijskih orodij STO prejelo zlata in srebrna priznanja. Nagrade strokovne komisije z ene od najpomembnejših globalnih turističnih borz potrjujejo pravilnost naših usmeritev v sodobna, digitalizirana in inovativna komunikacijska orodja in vsebine,« je ob razglasitvi nagrajencev povedala Maja Pak, direktorica STO. Prepričana je, da nagrajeni promocijski video, projekti, publikacija, oglaševalske akcije in komunikacija na družbenih omrežjih na sodoben, čustven, pristen in hkrati inovativen način sporočajo njihovo zavezo trajnostnemu razvoju ter obiskovalce vabijo k edinstvenim in varnim doživetjem.