Winning is winning
Aktualno

Sodelovati? Ne, zmagovati!

Nike v svojem oglasu za paralimpijske igre prikazuje tekmovalce, ne udeležence iger, saj pravijo, da miselnost »pomembno je sodelovati, ne zmagovati« za predane športnike nikakor ne drži.

Nike je oglas »Winning is winning« (»Zmaga je zmaga«) zasnoval v sodelovanju z agencijo Wieden+Kennedy, z njim pa želijo predvsem razbiti stereotipe, ki se držijo športnikov invalidov. Kot pravijo, so namreč ti prav tako tekmovalni in željni zmag kot vsi drugi športniki. V središču oglasa je italijanska parasabljačica Bebe Vio, poleg nje pa lahko vidimo še številne druge paralimpijce. Spremlja jih glasba Ludwiga van Beethovna, oglas pa Bebe zaključi z mislijo: »Nazadnje, ko sem preverila, je bila samo zmaga zmaga!«

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji