Winning is winning
Aktualno

Sodelovati? Ne, zmagovati!

Nike v svojem oglasu za paralimpijske igre prikazuje tekmovalce, ne udeležence iger, saj pravijo, da miselnost »pomembno je sodelovati, ne zmagovati« za predane športnike nikakor ne drži.

Nike je oglas »Winning is winning« (»Zmaga je zmaga«) zasnoval v sodelovanju z agencijo Wieden+Kennedy, z njim pa želijo predvsem razbiti stereotipe, ki se držijo športnikov invalidov. Kot pravijo, so namreč ti prav tako tekmovalni in željni zmag kot vsi drugi športniki. V središču oglasa je italijanska parasabljačica Bebe Vio, poleg nje pa lahko vidimo še številne druge paralimpijce. Spremlja jih glasba Ludwiga van Beethovna, oglas pa Bebe zaključi z mislijo: »Nazadnje, ko sem preverila, je bila samo zmaga zmaga!«

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji