z
Aktualno

Sodobno kadrovanje: »Spremembe so težke«

Konec dopustov, konec počitka. Ste med poležavanjem na plaži razmišljali o spremembah, ki se jih morate lotiti, ko se vrnete v pisarne? Mi smo. In prav v tem trenutku naleteli na zanimivo objavo Raya Dalia.

Če tudi vi menite, da živimo v vedno bolj nepredvidljivih časih, vam bodo njegovi nasveti morda prišli prav.

Načela vodenja zaposlenih v nepredvidljivih časih:

  1. Bodite radikalno transparentni.
  2. Zavedajte se, da so spremembe težke.
  3. Zavedajte se, da so spremembe postopni proces. Med »slabim zdaj« in »dobrim potem« je obdobje premagovanja težav.
  4. Spopadanje z negotovostjo je povsem običajno; negotovost je vseživljenjska realnost, zato iščite mir v sodelovanju drugimi.
  5. Spoznajte sodelavce in ugotovite, kaj jih žene; ljudje so vaš najpomembnejši vir (napredka).
  6. Preden greste naprej, se ozrite nazaj. Vedno postavite dogajanje v to perspektivo.
  7. Ne zamenjujte položaja posamezne osebe z njihovim pristopom.

z

Ray Dalio je 75-letni ustanovitelj zelo pomembnega in velikega investicijskega sklada Bridgewater. Leta 2020 je bil na lestvici stotih najbogatejših ljudi na svetu, poleg tega pa je odličen zgodovinar, veliki poznavalec gospodarstva in politike, avtor knjig in redni komentator političnih razmer po ZDA in svetu.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji