SOF po SOF-u: Svež in neobremenjen pogled na oglaševanje
Eno od dveh velikih nagrad SOF-a je prejel oglasni film »Tadej Vaukman – poročni fotograf«, ki ga je posnela produkcijska hiša Diskont Films, sicer izbrana za najboljšo produkcijsko hišo filmskih oglasov.
Naročnik oglasnega filma je poročna agencija Get Married or Die, ki je v njem s pomočjo produkcijske hiše Diskont Films predstavila enega od svojih fotografov. V kratkem intimnem video intervjuju gledalec spozna Tadeja Vaukmana v vsej svoji iskrenosti in neobremenjenosti, zaradi česar je njegovo delo tako zanimivo.
Matic Zavodnik in Rok Berglez, kreativna direktorja in režiserja projekta, sta za MM povedala: »Midva si redno otežujeva delo s prevpraševanjem kreativne ideje, bodisi najine ali tiste, ki jo dobiva s strani agencije. Če imaš zaupanje na strani naročnika, je ta kritična misel lahko zelo produktivna. Meniva, da sva s formatom filma in režijskim pristopom zadela bistvo znamke, njenih vrednot in ideologije. Najin film je močno odstopal od drugih oglasov in misliva, da je prav ta svež neobremenjen pogled na oglaševanje navdušil žirijo.«
Berglez je ob tem dodal, da ju zelo veseli, da je bilo delo opaženo v širšem kontekstu oglaševanja. »Da je projekt prejel glavno nagrado, naju navdušuje in navdaja z optimizmom. Zabava se je po SOF-u preselila na Krk, kjer smo z ekipo prijatlejev snemali videospot v popolnem ravnotežju dela in zabave.«