SOF: Prijavljena dela kažejo na močne spremembe oglaševalske industrije
Uroš Goričan, predsednik Sveta tekmovalnega programa SOF, je za MM povedal, kako je letos potekalo žiriranje prijavljenih del.
Kaja Kovič
»SOF je z eno nogo že v Avditoriju Portorož. Strokovna žirija, ki jo je letos vodila Petra Krulc, je zaključila svoje delo in v ponedeljek bo že znan seznam del, ki so se uvrstila v ožji izbor in tekmujejo za srebrne, zlate in velike nagrade,« je uvodoma dejal Uroš Goričan.
Na letošnjo festivalsko tekmo so agencije in naročniki prijavili skupaj 348 del. Pri prijavah so opazili, da tekmovanje hitro sledi smeri, kamor se razvija globalna oglaševalska industrija. »Letos je več prijavljenih del v skupini digitalno ter v skupinah kreativna uporaba medijev, inovativne rešitve in družbeno dobro, zanimive pa so tudi spremembe znotraj posameznih kategorij,« pravi. »Tako ima kategorija hipni odziv, ki smo jo uvedli lani in z njo želeli spodbuditi znamke, da bi se bolj odzivale na aktualna dogajanja v družbi, letos enkrat več prijavljenih del, prav tako pa je v primerjavi z lanskim letom enkrat več prijavljenih v kategoriji doživetja. Kategoriji avtorska glasba in tekstopisje sta letos slabše zastopani,« doda.
Nekaj zanimivih statističnih podatkov v zvezi z letošnjo tekmo SOF:
• v sekciji film je bilo za približno 60 odstotkov manj prijav kot lansko leto;
• v sekciji zunanje oglaševanje je letos 50 odstotkov manj prijav;
• v sekciji obrtna odličnost je približno 30 odstotkov manj del;
• v sekciji digitalno je za več kot 50 odstotkov več prijav;
• manj prijav je v sekciji oblikovanje, okoli 25 odstotkov;
• v sekciji kreativna uporaba medijev je več kot 70 odstotkov več prijavljenih del;
• v sekciji družbeno delo je prijavljenih 40 odstotkov več del kot lansko leto.