SoMo Borac: »Opažamo veliko kakovostne komunikacije kot odziv na aktualne razmere«
V okviru rovinjskega festivala Weekend Media, ki bo med 24. in 27. septembrom 2020, bodo tudi letos podelili nagrade SoMo Borac, namenjene najboljšim digitalnim delom iz regije nekdanje Jugoslavije.
Kot pravi Ružica Vrdoljak Ličina iz organizacijskega odbora SoMo Borca, opažajo veliko kakovostne in pravočasne komunikacije, odličnih reakcij na razmere, v katerah smo se znašli, in številnih izjemnih tržnokomunikacijskih akcij. »Kljub času pa ni bilo čutiti pomanjkanja ‘običajnih’ akcij, ki so poskrbele za osvetlitev ostalih pomembnih tem,« dodaja.
Tudi tokrat bo prijavljena dela ocenjevala regijska žirija, v kateri so strokovnjaki iz najpomembnejših agencij v tem prostoru. Prijavitelji lahko svoja digitalna dela prijavijo do 7. septembra 2020, in sicer v eno od devetih kategorij.
Emil Tedeschi kot blagovna znamka
Organizatorji festivala so najavili tudi, da bodo na odru gostili Emila Tedeschija, ustanovitelja in lastnika družbe Atlantic Grupa, s katerim se bo pogovarjal Ivan Stanković, ustanovitelj srbske marketinške agencije Communis DDB. Njun pogovor bo temeljil na izsledkih raziskave o dojemanju Tedeschija kot blagovne znamke.