SoMo Borac
Aktualno

SoMo Borac se bliža in tu so najpomembnejše informacije

Medtem ko so organizatorji podaljšali rok za prijave na SoMo Borac do 1. oktobra, je že vse pripravljeno na dogodek, ki bo 25. oktobra v Zagrebu. Zbrali smo nekaj pomembnih novic o enem od najpomembnejših regionalnih dogodkov digitalne panoge.

Predstavljeni prvi predavatelji

Med najtežje pričakovanimi govorci sta Agnieszka Zamęcka, predstavnica TikToka, in digitalni kreativec Fran Mubrin, ki bosta na letošnjem SoMo Borcu govorila o umetni inteligenci (UI). Oglaševanje na TikToku je ena od najbolj pričakovanih novosti oglaševalske panoge, ki je pred kratkim prišla tudi v Slovenijo, Srbijo in na Hrvaško. Medtem ko številni regionalni digitalci še vedno iščejo najboljši način za privabljanje ciljnega občinstva na TikTok, je SoMo Borac k sodelovanju torej povabil Agnieszko Zamęcko, ki bo govorila o tem, kako TikTok in umetna inteligenca spodbujata prihodnost trgovine.

Zamęcka je strokovnjakinja za marketing, ki oblikuje in upravlja strategije s poudarkom na e-trgovini ter vodi rast ključnih oglaševalcev iz sektorja zdravja in lepote v baltskih in balkanskih regijah, hkrati pa pomaga blagovnim znamkam uporabljati najboljša TikTokova orodja za povečanje in izboljšanje donosnosti oglaševanja. Poudarja, kako združevanje ustvarjalnosti TikToka in potenciala, ki ga ponuja, z vpogledi, ki jih lahko pridobimo z uporabo umetne inteligence, omogoča blagovnim znamkam, da dosežejo želeno občinstvo in izboljšajo svojo digitalno prisotnost.

Uporaba UI v oglaševanju je ena od osrednjih tem letošnje konference SoMo Borac. Fran Mubrin, kreativni direktor in oblikovalec agencije 404, kjer vodi več kot 30-člansko multidisciplinarno kreativno ekipo, in partner v skupini MYTY, ki združuje najboljše agencije v Evropi, bo predaval na temo »Naivni umetnik sreča umetnika«. Mubrin je v več kot dvanajstih letih svoje kariere ustvaril nagrajena dela za domače in mednarodne naročnike, na predavanju pa bo delil svoje izkušnje na podlagi uporabe UI, v katerih se sprašuje, ali je naivec pripravljen sprejeti ustvarjalno okolje, v katerem prevladuje UI.

Kako napisati dobro prijavo?

Organizatorji so za prijavitelje pripravili podrobno e-knjigo z nasveti, kako svojo kampanjo v aplikaciji predstaviti na najboljši način, ki bo navdušil žirijo. Če nameravate svoje delo prijaviti v kategoriji SoMo Growth ali SoMo Global, preberite tudi navodila, ki jih je napisal Marko Mikeš iz skupine Aleph, ki je tudi letošnji član žirije.

somo zirija

Spoznajte letošnje žirante iz Slovenije

V medijski sekciji lahko prijavite svoje projekte v skupno petih kategorijah, med katerimi je novost Best media Feature, v kateri lahko prijavitelji predstavijo določene dele svojih obstoječih izdelkov, ki so bili bistveno izboljšani ali inovirani. Poleg tega bodo nagrajena dela v kategorijah digitalni izdelek leta, dizajn leta in SoMo Native.

Predstavniki slovenskih medijev v letošnji žiriji so Kaja Jakopič (RTV Slovenija), Miro Mauhar (Styria Slovenia), Gorazd Marašek (Delo), Stipe Grubišić (dnevnik.si), Daniel Fazlić (Bloomberg Adria), Eva Peserl (Marketing magazin), Metka Urbanija (TSmedia) in Jure Tepina (24ur.com). Celotno medijsko žirijo si lahko ogledate na spletni strani SoMo Borca.

Letos je oglaševalska žirija uvedla novo kategorijo digitalni produkt, ki nagrajuje digitalne izdelke, ki so s svojimi inovativnimi idejami in visoko zmogljivostjo organizacijam omogočili raziskovanje novih vidikov digitalnega poslovanja. Poleg nove kategorije bodo člani oglaševalske žirije izbrali zmagovalce še v desetih drugih kategorijah: SoMo Social Strategy, SoMo Content, TikTok, digitalna aktivacija, Digital mix, SoMo Tech, Somoritanac, SoMo Global, SoMo Growth, digitalno zunanje oglaševanje in projektni partner. Eden od zmagovalcev bo prejel tudi posebno omembo oz. Alephovo nagrado, ki se osredotoča na učinkovitost in inovativnost v digitalnem marketingu.

Člani letošnje oglaševalske žirije iz Slovenije so Gregor Firbas (Futura DDB), Gal Erbežnik (AV Studio), Tea Gobec (Innovatif), Hana Klemen Godina (Agencija 101), Benjamin Hrkić (Bold Group), Milena Jakovljević (DROM agency), Medeja Kraševec Žnidarec (Luna TBWA), Teja Rajšp (SHIFT), Mili Šprajc (Herman & partnerji), Nika Frece (A1 Slovenija), Jana Troha (Renderspace) in Tjaša Kolenc Filipčič (Zavarovalnica Triglav).

Celotno oglaševalsko žirijo najdete na povezavi.

Lani je slavila Agencija 101

Lani je bilo od vseh projektov, prijavljenih v oglaševalsko sekcijo, kar 26 odstotkov iz Slovenije. Agencija 101 je zmagala na v kategoriji TikTok za projekt »Lepo je biti kmet«. O nagradi in projektu smo se pogovarjali s Hano Godina iz Agencije 101, ki je letos članica žirije. »Lani smo v novi kategoriji TikTok prejeli veliko nagrado SoMo Borac, na kar smo v Agenciji 101 izredno ponosni. Projekt, ki smo ga zasnovali za Ministrstvo za kmetijstvo, gospodarstvo in prehrano, je strateško odlično zasnovan in dosega vrhunske rezultate, zato priznanje stroke na regijskem področju še toliko več pomeni. Veselim se, da bom letos tudi jaz del te priznane žirije, velike skupnosti digitalnih strokovnjakov, ki ima privilegij videti in oceniti najboljše projekte iz celotne regije. Izbira zmagovalcev zagotovo ne bo preprosta, moja glavna merila pa bodo svež pristop, kreativnost in učinkovitost,« pravi Hana Godina, za navdih pa poglejte njihov video.

Izkoristite popust za namestitev v Zagrebu

Organizatorji so tudi letos poskrbeli, da imate vsi, ki se odločite za obisk SoMo Borca v živo, posebno ponudbo prenočišč. Če nameravate priti v Zagreb, preverite ponudbo in poskrbite, da bo vaša SoMo izkušnja še prijetnejša. Vse informacije o popustih za nastanitev najdete tukaj.

»Za konec še enkrat opozarjamo, da je podaljšani rok za prijave 1. oktober 2024. Ne pozabite si pravočasno zagotoviti svojega mesta, za vse aktualne informacije pa spremljajte spletno stran SoMo Borca,« še pozivajo organizatorji.

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji