Sončni mrk
Aktualno

Sončni mrk kot odlična priložnost za aktivacijo znamk

Včeraj so na določenem območju Združenih držav Amerike lahko opazovali popoln sončni mrk, kar so za svojevrstne aktivacije izkoristile tudi nekatere blagovne znamke.

Letalska družba Delta Air Lines je 8. aprila v svojo ponudbo dodala dodaten let, ki je sledil poti sončnega mrka. Sedeži na letu Delta 1010 iz Fort Wortha v Teksasu do Detroita v Michiganu so bili na voljo za slabih tisoč dolarjev.

Delta Air Lines

Pri blagovni znamki krofov Krispy Kreme pravijo, da vedo, da takšnega »planetarnega spektakla« človek ne more opazovati na prazen želodec. Američanom so zato priporočali, da se posladkajo z omejeno izdajo krofov.

Krispy Kreme

Za omejeno izdajo izdelkov so se odločili tudi pri blagovni znamki čipsa SunChips, torej »Sončni čips«.

SunChips

Blagovna znamka sladic Moon Pie je predstavila oglas, v katerem se v rokoborbi pomerita Sonce in Luna. Tudi oni pa so se odločili za predstavitev omejene izdaje izdelkov, ki so jo poimenovali »Preživetvena oprema za sončev mrk« (»Solar Eclipse Survival Kits«).

Pri McDonald'su so se odločili, da bodo sončni mrk uporabili kot izhodišče za predstavitev restavracije na novi lokaciji. Arlington v Teksasu je na dan velikega kozmičnega dogodka dobil prodajno mesto, ki so ga poimenovali CosMc.

Optika Warby Parker je izkoristila priložnost, da se o njih čim več govori. Američanom je namreč ponudila brezplačna očala za opazovanje mrka.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji