Sončni mrk kot odlična priložnost za aktivacijo znamk
Včeraj so na določenem območju Združenih držav Amerike lahko opazovali popoln sončni mrk, kar so za svojevrstne aktivacije izkoristile tudi nekatere blagovne znamke.
Letalska družba Delta Air Lines je 8. aprila v svojo ponudbo dodala dodaten let, ki je sledil poti sončnega mrka. Sedeži na letu Delta 1010 iz Fort Wortha v Teksasu do Detroita v Michiganu so bili na voljo za slabih tisoč dolarjev.
Pri blagovni znamki krofov Krispy Kreme pravijo, da vedo, da takšnega »planetarnega spektakla« človek ne more opazovati na prazen želodec. Američanom so zato priporočali, da se posladkajo z omejeno izdajo krofov.
Za omejeno izdajo izdelkov so se odločili tudi pri blagovni znamki čipsa SunChips, torej »Sončni čips«.
Blagovna znamka sladic Moon Pie je predstavila oglas, v katerem se v rokoborbi pomerita Sonce in Luna. Tudi oni pa so se odločili za predstavitev omejene izdaje izdelkov, ki so jo poimenovali »Preživetvena oprema za sončev mrk« (»Solar Eclipse Survival Kits«).
Pri McDonald'su so se odločili, da bodo sončni mrk uporabili kot izhodišče za predstavitev restavracije na novi lokaciji. Arlington v Teksasu je na dan velikega kozmičnega dogodka dobil prodajno mesto, ki so ga poimenovali CosMc.
Optika Warby Parker je izkoristila priložnost, da se o njih čim več govori. Američanom je namreč ponudila brezplačna očala za opazovanje mrka.