Španija v Madrid
Aktualno

Španija v Madrid vabi kitajske turiste

V gospodarskem središču Šanghaja je podjetje Worldcom OOH, specializirano za strategijo, načrtovanje in izvedbo zunanjega oglaševanja in digitalnih kampanj, v sodelovanju z Irismedia uspešno izvedlo kampanjo za promocijo turizma v mestu Madrid.

Na hodnike, ki povezujejo nakupovalno središče Reel in postajo podzemne železnice Jingan Temple, so strateško namestili 28 zaslonov, s katerimi želijo mimoidočim kitajskim državljanom približati lepoto in zanimivosti Madrida ter jih povabiti, naj odkrijejo špansko prestolnico.

»Cilj kampanje je pridobiti prepoznavnost in promovirati Madrid kot vidno turistično destinacijo ter spodbuditi občinstvo, da odpotuje v špansko prestolnico. V enem tednu je kampanja ustvarila več kot 14 milijonov vtisov, zahvaljujoč prikazovanju 15-sekundnih vložkov na 28 oglasnih zaslonih,« pravi Mónica Nicieza, komercialna direktorica za Evropo pri Worldcomu.

Kampanja je namenjena pogostim mednarodnim popotnikom, ki jih zanimajo urbani turizem, kultura, življenjski slog, gastronomija in razkošje.

madrid1

madrid2

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji