Španija v Madrid
Aktualno

Španija v Madrid vabi kitajske turiste

V gospodarskem središču Šanghaja je podjetje Worldcom OOH, specializirano za strategijo, načrtovanje in izvedbo zunanjega oglaševanja in digitalnih kampanj, v sodelovanju z Irismedia uspešno izvedlo kampanjo za promocijo turizma v mestu Madrid.

Na hodnike, ki povezujejo nakupovalno središče Reel in postajo podzemne železnice Jingan Temple, so strateško namestili 28 zaslonov, s katerimi želijo mimoidočim kitajskim državljanom približati lepoto in zanimivosti Madrida ter jih povabiti, naj odkrijejo špansko prestolnico.

»Cilj kampanje je pridobiti prepoznavnost in promovirati Madrid kot vidno turistično destinacijo ter spodbuditi občinstvo, da odpotuje v špansko prestolnico. V enem tednu je kampanja ustvarila več kot 14 milijonov vtisov, zahvaljujoč prikazovanju 15-sekundnih vložkov na 28 oglasnih zaslonih,« pravi Mónica Nicieza, komercialna direktorica za Evropo pri Worldcomu.

Kampanja je namenjena pogostim mednarodnim popotnikom, ki jih zanimajo urbani turizem, kultura, življenjski slog, gastronomija in razkošje.

madrid1

madrid2

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji