Španija v Madrid vabi kitajske turiste
V gospodarskem središču Šanghaja je podjetje Worldcom OOH, specializirano za strategijo, načrtovanje in izvedbo zunanjega oglaševanja in digitalnih kampanj, v sodelovanju z Irismedia uspešno izvedlo kampanjo za promocijo turizma v mestu Madrid.
Na hodnike, ki povezujejo nakupovalno središče Reel in postajo podzemne železnice Jingan Temple, so strateško namestili 28 zaslonov, s katerimi želijo mimoidočim kitajskim državljanom približati lepoto in zanimivosti Madrida ter jih povabiti, naj odkrijejo špansko prestolnico.
»Cilj kampanje je pridobiti prepoznavnost in promovirati Madrid kot vidno turistično destinacijo ter spodbuditi občinstvo, da odpotuje v špansko prestolnico. V enem tednu je kampanja ustvarila več kot 14 milijonov vtisov, zahvaljujoč prikazovanju 15-sekundnih vložkov na 28 oglasnih zaslonih,« pravi Mónica Nicieza, komercialna direktorica za Evropo pri Worldcomu.
Kampanja je namenjena pogostim mednarodnim popotnikom, ki jih zanimajo urbani turizem, kultura, življenjski slog, gastronomija in razkošje.