Spar Slovenija z vlogi v ospredje postavil dobavitelje
Spar v sodelovanju z agencijo Futura DDB predstavlja serijo vlogov »Kdo smo mi«, v katerih prikazujejo sodelovanje Spara ter slovenskih pridelovalcev in predelovalcev.
Gašper Meden
Serija vlogov je del širše komunikacijske kampanje »To smo mi«, v kateri trgovec poudarja svojo vlogo povezovalca med izdelki slovenskih dobaviteljev in kupci, ki se vedno bolj zavedajo pomena lokalne samooskrbe in trajnostnih oblik pridelave živil. Kot poudarjajo v Sparu, z vlogi gledalcem predstavljajo dobavitelje, ki »pri svojem delu presegajo običajne okvirje«.
»V vlogih so predstavljeni dobavitelji, ki želijo ustvarjati boljši jutri zase, za svoje okolje in za potrošnike svojih izdelkov. Sodobni kupci smo namreč precej odtujeni od pridelave hrane, z vlogi 'Kdo smo mi' pa želi SPAR dati glas ravno tistim ljudem, ki stojijo za vrhunskimi domačimi izdelki,« pojasnjujejo.
Glavni obraz serije do zdaj štirih posnetih epizod je – poleg dobaviteljev, seveda – voditelj David Urankar, ki spoznava številne pridelovalce in predelovalce, v zaključku vsakega vloga pa se preizkusi tudi v posebnem izzivu. Tako se na primer na obisku v pivovarni Green Gold z eno od zaposlenih pomeri v pakiranju piva (in izgubi), na eko kmetiji pa se preizkusi v etiketiranju embalaž.
V Sparu pravijo, da so z odzivi po prvih štirih epizodah zelo zadovoljni. »Dobavitelji so navdušeni, vloge pa so dobro sprejeli tudi gledalci, zato bomo s tovrstnimi projekti še nadaljevali,« sklenejo.