Špela Žorž in Rinalda Klemenčič bosta skrbeli za 12. izvedbo Effie Slovenija
V 12. ediciji izvedbe Effie Slovenija bo še več poudarka na premiku v marketinško učinkovitost, oglaševalce in agencije pa bodo spodbudili k dolgoročnemu Effie razmišljanju. Effie Slovenija 2025 bo potekal pod vodstvom Špele Žorž in Rinalde Klemenčič.
Predsednica Špela Žorž, direktorica in solastnica agencije SHIFT, in strokovna direktorica Rinalda Klemenčič, svetovalka za poslovno in podatkovno analitiko v NLB, sta obe že bili članici žirij v Sloveniji in v Effie Europe, za novi mandatni leti pa sta si zadali več ključnih ciljev. »Prvi cilj je izogibanje spirali vedno istih prijaviteljev, saj imamo v Sloveniji odlične rezultate marketinških aktivnosti v res raznolikih panogah, ki jih je vredno izpostaviti. Želimo pritegniti vsaj sedem povsem novih prijaviteljev, od katerih naj bi vsaj dva prišla med finaliste,« pravi Rinalda Klemenčič. Drugi cilj je izboljšati kakovost prijav, tretji je konkretnejši premik vsebin proti oglaševalcem in skrbnikom znamk, četrti, dati pospešek marketingu storitev in produktov z daljšim obdobjem nakupnega odločanja, peti pa obdržati nivo profitabilnosti tekmovanja iz leta 2023.
Kot pravi Špela Žorž, bodo dosego teh ciljev podprli z večimi ukrepi. Na področju prijav bodo spodbudili nove prijavitelje s povečano komunikacijo in promocijo tekmovanja. Kakovost prijav bodo izboljšali s posebnimi delavnicami in svetovanjem prijaviteljem. Za premik proti oglaševalcem bodo okrepili sodelovanje z mednarodnimi strokovnjaki in skušali povečali prisotnost slovenskih žirantov v mednarodni tekmi. »Poseben poudarek bomo dali marketingu storitev in trajnih dobrin z različnimi marketinškimi pobudami in komunikacijskimi strategijami,« poudari.
Glavne spremembe, ki jih prinaša Effie 2025
Prav zgoraj omenjeno delavnico za prijavitelje (da bodo lahko izboljšali vsebinsko kakovost svojih prijav) sogovornici navedeta kot ključno novost Effie 2025. »Malenkost manj poudarka bo na sami tehnični odličnosti prijav, česar pa seveda ne puščamo ob strani. Prav tako bomo dali večji poudarek komunikaciji nagrade Effie in vseh njenih dogodkov na komunikacijskih kanalih, ki bodo dosegli vse zainteresirane javnosti. Privabili bomo več mednarodnih strokovnjakov, s čimer bomo krepili ugled mednarodnega tekmovanja. Visok standard državnega tekmovanja bo sito in vodilo za prijave del na evropskem tekmovanju. Vse spremembe so usmerjene v doseganje naših ključnih ciljev in povečanje ugleda marketinške stroke v Sloveniji ter kakovosti tega tekmovanja v Sloveniji,« še poudarita Špela Žorž in Rinalda Klemenčič.
Prijavitelje za Effie 2025 pa pozivata: »Prizadevajte si za visoko kakovost prijav skozi celovito, torej strateško postavitev marketinških in komunikacijskih ciljev. Nikoli nismo tako dobri, da ne bi mogli biti še boljši!«
Pred zaključnim dogodkom, bodo v okviru Effie 2025 trije dogodki: jesenska Effie delavnica, kjer bodo prijavitelji lahko pridobili koristne informacije in vsebinske nasvete za samo pripravo prijav, Effie dan, ki bo namenjen širšemu izobraževanju o marketinških praksah in obvladovanju trendov s prijemi celovitega marketinga ter Effie razpisna delavnica, kjer bodo podrobno predstavili razpis in odgovorili na morebitna vprašanja prijaviteljev. Zaključni dogodek bo slavnostna podelitev nagrad decembra 2025.