ceneje.si
Aktualno

Spletni kupci se vračajo k tradicionalno priljubljenim izdelkom

Na spletnem portalu Ceneje.si so po pregledu aktualnega vedenja spletnih kupcev na platformah celotne skupine Heureka (Slovenija, Hrvaška, Madžarska, Slovaška, Češka), katere del so, opazili povečanje interesa po tradicionalno priljubljenih izdelkih.

Po opaznih spremembah nakupnega vedenja na začetku vojne v Ukrajini in občutnih povečanjih cen goriv in energentov se nakupne navade v Srednji in Vzhodni Evropi vračajo na ustaljene tirnice. Po negotovosti, stagnaciji in celo padcu povpraševanja je ponovno prišlo do povečanja povpraševanja v kategorijah izdelkov, kot so televizorji, pametni telefoni, vrtno orodje in bela tehnika.

Pri slovenskih potrošnikih je povpraševanje po televizorjih naraslo za 50 % glede na teden prej in v kategoriji pametnih ur s 36-odstotnim dvigom povpraševanja. Ti dve omenjeni kategoriji sta bili najbolj iskani tudi na Hrvaškem. Zanimivo, največji skok pri povpraševanju se je zgodil  pri akumulatorskih vrtalnikih, po katerih slovenski mojstri povprašujejo kar za 77 % bolj kot teden dni prej, kar kaže na tipično sezonsko pogojen interes urejanja okolice doma, h kateremu lahko prištejemo tudi za 44 %  večje povpraševanje po kosilnicah. Podobno nakupno vedenje so opazili pri srbskih spletnih kupcih.

Trenutno povpraševanje spletnih kupcev je zelo podobno tudi pri čeških, slovaških in madžarskih potrošnikih – mobilni telefoni, televizorji, vrtno orodje in stroji so najbolj priljubljeni izdelki v vseh omenjenih državah. Pri Čehih in Slovakih pa se je v zadnjih dneh povpraševanje izjemno povečalo po štedilnikih in kuhalnikih, na Slovaškem za kar 473 %, na Češkem pa za 417 %. Skupina Heureka ta rekord pripisuje dvigu cen energentov.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji